Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "Kimi wa petto" (verhaallijn)

Ga naar beneden 
+3
Hanabi
Izumi
Kaito
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 7:31 am

De titel "Kimi wa petto" betekent letterlijk: You are my pet, een titel die heel fout klinkt meer goed opgehelderd word in de verhaallijn.

Verhaallijn:

Omdat Kaito niet genoeg geld heeft om zelf een huis te huren en kamt met vele problemen, bedenkt hij een manier om gratis een huis te krijgen. Niet de meest voordehandliggende idee, maar het werkt wel. Hij laat zich namelijk opsluiten in een kennel en wacht tot hij gekocht word. Hij word gekocht door een mensen meisje die erg aardig, maar vooral ook erg dromerig is, hierdoor merkt ze niet eens dat ze inplaats van een hond een wolf heeft gekocht en deze ook nog eens een weerwolf is! Maar afijn, Kaito doet wanneer het meisje thuis is of wanneer ze samen naar buiten gaan gewoon alsof hij een hond is en begint zo in zijn rol te zitten dat zelfs zijn menselijke leven er zwaar door beïnvloed word. Tussen de twee bloeit een vreemd soort vriendschap op, die alleen maar sterker lijkt te worden.
Deze vriendschap word echter in gevaar gebracht wanneer het meisje, omdat ze gepest word, overgeplaatst word naar een andere klas en je raad het al, ze word in de klas van Kaito geplaatst. Als het meisje daar weer gepest word en Kaito merkt dat, komt hij voor haar op. Maar wat hij niet verwachtte, is dat het meisje opslag verliefd op hem word. Maar wat zou er gebeuren als het meisje er achter komt dat de jongen waar ze verliefd op is en de 'hond' waarmee ze samen woont, dezelfde persoon zijn?

Kleine verhaallijn die op de achtergrond afspeeld:

Kaito heeft ondertussen ook nog een hele goede vriend in de klas gemaakt, Drew, ze vertellen elkaar alles en Drew kent dus het hele verhaal ook. Wat Kaito niet weet is dat Drew ook verliefd op hem is.

Hoofdpersonages:

Het meisje: Nog vrij
De jongen: Drew
Kaito: Ikkeh
Overige rollen: (bijv. pestkoppen, overige vrienden en andere rollen) Miko, Izumi en Abigail

Het is de bedoeling dat deze verhaallijn een langere tijd doorloopt, dus alleen al voor het ontstaan tussen de 'hond' Kaito en het meisje een paar topics uittrekken.

Intresse in een rol of nog vragen, reageer dan! ^^


Laatst aangepast door Kaito op di apr 19, 2011 4:02 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 7:35 am

Ik wil mee doen!


Ik denk dat ik het meisje wel wil spelen..
of de jongen maakt niet uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 7:37 am

Wie die jongen is kan je in de spoiler lezen. xD
En je denkt het of is het echt zo? =O
Ik wil namelijk wel iemand hebben die echt actief is en ook best lange posten wil typen. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 7:39 am

Ik wil als reserve ben erg actief maar als niemand de jonge wilt of het meisje dan wil ik hem/haar wel spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanabi
Admininstrator
Hanabi


Aantal berichten : 98

Character sheet
Leeftijd: 14,5
Ras: Vampier
Lover: Once I will love someone, but not just someone..

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 7:45 am

Als je jongen op een jongen valt is het Yaoi ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://your-fate.actieforum.com
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 8:04 am

Hij is bi, dus het is niet precies Yaoi, sinds hij ook op meisjes valt. ^^
En Izumi, dan zet ik jouw wel even 'on hold' en ookal zijn er anderen die die twee rollen hebben, dan verzin ik wel een leuke bijrol voor je! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 9:53 am

Even een vraagje over die jongen, moet hij van een bepaald ras zijn of is hij gewoon mens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miko

Miko


Aantal berichten : 28

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Ras: Weerwolf
Lover: Go away creep D:

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 10:08 am

Ik ben niet goed met liefdesdingies maar ik zou wel een normale vriendin willen spelen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 6:11 pm

Tomoya, het maakt niet uit welk ras hij is of of hij een mens is, dus met die jongen kan je eigenlijk alle kanten op.
Oké Miko, ik zet je bij de overige rollen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Aantal berichten : 566

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: If i'm not the one for you, then I'll wait for the day you need me.

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimema apr 18, 2011 6:14 pm

Ik zou denk ik wel een overige rol willen zijn. En als je niemand kunt vinden heb ik nog een meisje die ik adn wel kan spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 12:20 am

Mwaha, good. Dan zou ik opzich wel een nieuw accountje willen maken om de jongen te spelen. Als het goed is voor Izumi toch.^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 12:26 am

Izumi zei dat ze wel een overige rol wou spelen, maar dat als er anderen niet wouden dat ze dan wel één van de hoofdrollen op zich wil nemen.
Maar als je het wilt kunnen we wel even wachten op wat zei er van vind en als ze het goed vind zou ik graag willen dat jij die jongen speelt. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero
Moderator
Zero


Aantal berichten : 314

Character sheet
Leeftijd: 17 ~ 237
Ras: Vampier
Lover: You're save in my arms.

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 1:28 am

Het lijkt me eigenlijk best een hele leuke verhaallijn x3
En wil anders ook wel de jongen spelen -fl-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silencehope.actieforum.com
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 1:31 am

Owh, moeilijk... Nu heb ik 3 mensen die de jongen willen zijn. xD
Weetje wat, ik laat iedereen een post posten (hier) uit de ogen van die ene jongen en dan kies ik aan de hand van de posts wie hem speelt.
Zo ga ik het ook doen met de rol van dat meisje als daar meerdere mensne voor komen. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 1:33 am

Short question, die post dan gewoon hier zetten of naar jou toe sturen?
[Ja, ben wat dommig.]


Laatst aangepast door Tomoya op di apr 19, 2011 1:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Aantal berichten : 566

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: If i'm not the one for you, then I'll wait for the day you need me.

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 1:33 am

okiiii nais n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero
Moderator
Zero


Aantal berichten : 314

Character sheet
Leeftijd: 17 ~ 237
Ras: Vampier
Lover: You're save in my arms.

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 1:39 am

Oké dan post ik hem zo hier :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silencehope.actieforum.com
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:08 am

[Don’t mind the name][En dan nu op hoop van zegen (a)]

De jongen met het bruin/zwarte haar staarde een tijd voor zich uit. Hij zat hier nu ongeveer een maandje op school en kon het niet langer onder ogen zien, er was iemand verschenen in zijn leven, iemand die hij niet meer kon loslaten. Maar het was niet eens zeker of diegene wel net zoals hem was. Nero richtte zijn blik op zijn handen en zuchtte. Wat moest hij toch doen? Hij en Kaito waren beste vrienden, ze waren goed bevriend geraakt, maar hij moest het zo zeer weer gaan verpesten door gevoelens te ontwikkelen voor de jongen. Even haalde hij zijn hand door zijn haren, toen hij probeerde op te staan lukte het, wellicht met knikkende knieën maar het lukte hem wel. Hij moest naar hem toe, het was gewoon nodig dat Kaito het wist, hij zou niet eeuwig kunnen gaan verder even zonder dat hij het wist, of wel? Plus dan had je ook nog dat ene meisje dat hem had gekocht toen hij bij de kennel zat nog, zij was ook een persoon die hij liever meed. Want hij wist van haar gevoelens voor Kaito, maar ze was eens mens. Hij zelf was een weerwolf, het was te verschillend, hoewel er soms tussen een mens en een weerwolf een relatie ontstond, ergens had het mensenkind ook meer kans volgens hem, dat omdat ze een meisje was. Hij was een jongen, en jongen met jongen in sommige familie’s werd het niet geaccepteerd wat op zich jammer was. Maar wat moest hij dan doen? Verder leven met het geheim alleen voor hem? Dat kon hij niet, plus hij kon ook met niemand hierover praten. Het zou hem vanbinnen uit gaan opvreten als hij het niet vertelde aan iemand. Waarschijnlijk zou zijn vriend hem gaan aanzien als een gek, of gewoon als iets negatief. Drew keek naar zijn gympen. Dit moest stoppen! Hij moest zich niet zwakker gaan voordoen dan hij was. Nee, hij zou gewoon op Kaito afstappen en het hem zeggen ongeacht wat hij er van mocht denken, ongeacht wie het hoorde. Hij moest zich gedragen naar een echte man, een echte wolf. Iemand die het waard was om het bloed van de weerwolf door zij aderen te voelen stromen. Genoeg met in een hoekje kruipen omwille van wat hij voelde, hij zou zichzelf weer helemaal herpakken, weer terug worden zoals iedereen hem kende. Dat luidruchtige kind dat voor niemand zijn mond hield, de persoon die Kaito had leren kennen in het begin. Drew keek naar voren, in zijn blik was de vastberadenheid weer terug gekomen, met een grimas liep hij verder. Enkele meiden keken om naar hem, en begonnen gelijk te fluisteren. Ah, die zeemzoete tonen van hun stemme, van hoe ze zijn naam uit spraken met een bepaalde angst, maar toch ook met een bepaalde hunkering naar hem. Mooi, dat gebeurde nu dus ook al weer. Nu alleen zijn vriend nog gaan zoeken en hem alles mooi gaan opbiechten, maar eerst zou hij maar eens wat gaan halen om te eten. Dus zo een liep de jongen uiteindelijk weer met opgeheven hoofd de cafetaria binnen en haalde daar een broodje uit de automaten en begon daar heel droogjes van te eten om zo zijn zoektocht weer voort te zetten naar Kaito. Tot hij tegen een meisje duidelijk jonger dan hem opknalde. Haar boeken vielen op de grond en meteen schoot hij pijl snel naar de grond om ze op te vangen en ze weer aan haar te geven. Met grote ogen keek het meisje hem aan maar hij lachte gewoon even heel mysterieus. Hij bracht zijn vinger naar zijn lippen als teken dat ze moest zwijgen, als volgt begon hij weer te wandelen, en liet hij het meisje helemaal verbouwereerd achter. Drew was weer terug, de echte Drew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:14 am

Erg leuk! Wat me wel opviel was dat hij eerst Nero heette en toen Drew. Toch beide wel awesome namen, dus het stoorde me niet. ^^
De post zelf was erg leuk, ben benieuwd of de anderen hier nog overheen kunnen komen. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:16 am

Mwaha, dat was dus gewoon overgelezen toen ik hem wou posten, maar dat zijn dus ook meteen de twee opties van namen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero
Moderator
Zero


Aantal berichten : 314

Character sheet
Leeftijd: 17 ~ 237
Ras: Vampier
Lover: You're save in my arms.

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:50 am

Omg ik vind je post té leuk Caro dus van mij mag jij hem spelen! Yeay <33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silencehope.actieforum.com
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:54 am

*opgeluchte zucht* Ik was al bang dat ik moest keizen. xD
Tomoya, jij krijgt de rol. Je mag zelf de informatie over hem bedenken, als hij maar goed bevriend raakt met Kaito etc. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomoya

Tomoya


Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: Real|340 || Looks|18
Ras: Vampier
Lover: ...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 3:55 am

Boeyaaah, Thank you Joya.
Dan ga ik hem zo meteen, of strakjes aanmaken. ^^
Zijn naampje word btw Drew. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 4:01 am

Oké! =D
Er is nog niet iemand langsgekomen voor dat meisje, maar we kunnen eerst ook wel een topicje maken waarin Drew en Kaito bevriend raken. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitimedi apr 19, 2011 5:42 am

Oke, is goed Joya ik zie wel welke rol ik krijg =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"Kimi wa petto" (verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Kimi wa petto" (verhaallijn)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Generaal :: RPG-
Ga naar: