Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "Kimi wa petto" (verhaallijn)

Ga naar beneden 
+3
Hanabi
Izumi
Kaito
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 20, 2011 2:32 am

Niemand die de rol van het meisje op zich wil nemen..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miko

Miko


Aantal berichten : 28

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Ras: Weerwolf
Lover: Go away creep D:

"Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 20, 2011 5:58 am

Oké ik waag een kansje al vind ik hem niet geslaagd T_T

__

Kichi staarde naar haar spiegelbeeld. Haar ogen gleden langzaam over haar spiegelbeeld zoekend naar iets wat beter kon. Het meisje kon niets vinden wat verbeterd kon worden. Alles leek er goed uit te zien, haar schooluniform was netjes en haar haar wou voor de eerste keer in maanden weer goed zitten. Opgelucht verliet ze haar huis, nu wist ze zeker dat niemand haar kon pesten. Kichi stapte op de fiets en staarde naar de blauwe lucht. Kichi hoopte vurig dat haar nieuwe klas haar beter beviel. Dat zij beter beviel. Geen jongens die zich gedraagde als kleuters en haar steeds probeerde uit te dagen. Het meisje voelde zich bevrijd van een last die ze elke dag moest verduren. Eindelijk trokken haar mondhoeken omhoog tot een hoopvolle glimlach, dit moest haar dag worden.

Lopend door de gangen was de lach alweer verdwenen. Nerveus stopte ze voor de deur. Toen ze bij school was aangekomen had ze haar oude klasgenoten nog gezien. De meisjes met wie ze op zich wel goed had kunnen opschieten keken haar niet eens aan. Een paar jongens joelde nog naar haar en een stel andere meisjes trokken nog verwaande blikken. Weer, weer wisten die gasten haar humeur te verpesten en om te laten slaan in een donderwolk.
Nu stond ze voor de deur van haar nieuwe klas. Een nieuwe kans die de leraren haar gegeven hadden. Deze moest ze grijpen, ze kon toch niet voor eeuwig weg blijven rennen? Met klamme handen duwde ze de deur open. Een vrouwelijke docent stopte met praten. Ze glimlachte vriendelijk. Wat zekerder liep Kichi het lokaal binnen, maar die zekerheid verdween alweer toen ze alle stuurse gezichten zag. Haar blik werd getrokken door de docent die vroeg haarzelf voor te stellen. Snel knikte ze en keek een beetje angstig de klas in. 'Ik ben Kichi.' Sprak ze, tot nu toe ging alles goed. Hopelijk verging de rest van de dag ook zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito

Kaito


Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

"Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 20, 2011 6:22 am

Miko, hpoe bedoel je niet geslaagd? Ik vond het erg goed. =)
Als je wilt en er is niemand anders di eook een kans wil wagen, heb je de rol. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Miko

Miko


Aantal berichten : 28

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Ras: Weerwolf
Lover: Go away creep D:

"Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 20, 2011 6:26 am

Gelukkig ik zat te twijfelen over haar karakter x)
Maar is goed ik w8 nog wel even of er nog meer mensjes komen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Kimi wa petto" (verhaallijn)   "Kimi wa petto" (verhaallijn) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Kimi wa petto" (verhaallijn)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Generaal :: RPG-
Ga naar: