Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 silence in the woods, lovely

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kaiya

kaiya


Aantal berichten : 3

Character sheet
Leeftijd: I was changed when I was 16 but that,but I've long stopped counting
Ras: Vampier
Lover:

silence in the woods, lovely Empty
BerichtOnderwerp: silence in the woods, lovely   silence in the woods, lovely Icon_minitimeza apr 30, 2011 3:27 am

Ze was helemaal nerveus geworden van al die mensen om haar heen. Vele hadden haar dan ook aangekeken omdat ze zich verborgen hield onder haar kap. Ze had gehoopt dat ze dan minder mensen zou aan trekken maar zo te zien zijn er hier wel veel mensen die nieuwsgierig waren als er nieuwelingen waren. Kaiya had het in het begin kunnen verdragen maar meer en meer mensen bekeken haar, daardoor is ze zenuwachtig geworden. Ze kon er niet aan doen ze was het nog niet gewoon. Ookal zal dat wel moeten. Vooral als ze binnenkort naar school zou gaan dan zou het iedere dag zo'n drukke dag zijn. Kaiya ziet het niet zitten maar ze wilt een nieuw leven beginnen dus zal ze wel moeten. Een rilling ging door haar heen, iedere dag een drukte rond haar nog maar door de gedachten en ze krijgt al rillingen.Waarom kan ze het niet verdragen. Waarom juist zij. Mischien was het ook haar eigen fout vroeger had ze maanden alleen gezwerft en af en toe een wandelaar tegen gekomen ze was iemand die het alleen soms beter red dan met mensen om haar heen. Toen ze eindelijk had besloten in een stad te gaan wonen is ze eerst naar een winkel gegaan en haar rode cape en nieuwe kleren gekocht. Op de een of andere manier had ze nog veel te veel geld over. Nouja haar ouders waren dan ook niet echt arm. Ze waren dat eigenlijk totaal niet.

( ik en Sasuke ^0^)

Nu rende ze nog steeds. Ze rende tussen de bomen door en al snel merkt Kaiya dat ze in het bos rende maar ze durfde niet te vertragen. Op de een of andere manier had ze de hele tijd het gevoel dat er iemand haar volgde. Door die gedachten begon ze nu nog sneller te lopen. Iedere min keek ze terwijl ze vooruit rende achter haar om zeker van te zijn dat ze echt niet gevolgt werd. Die zou er natuurlijk spijt van krijgen. Vlug keek ze weer voor zich en ging toen naar rechts en volgde het pad. Even keek ze weer naar achter. Juist toen ze weer naar voren keek zag ze te laat een jongen daar staan. Met een harde dreun liep ze tegen hem aan en viel ze hard op de grond terwijl haar kap van haar hoofd viel. " Het spijt me zo... Het spijt me" sprak ze vlug naar mekaar. Ze keek de jongen recht aan met haar rode ogen. " Het spijt me echt. Het was niet mijn bedoeling tegen je aan te lopen" Een plukje van haar witte haren viel voor haar linker oog. Ze keek even naar haar zelf en zag dat ze onder droge aarde lag. "nogmaals het spijt me" zei ze terwijl ze haar eigen kleren afveegde. Weer keek ze de jongen aan maar sloeg beschaamd haar ogen neer. Hoe dom kon ze toch zijn. Ze had zijn bloed moeten ruiken maar nee ze was te druk bezig achter haar te kijken. Verlegen keek ze de jongen aan."sorry"Mompelde ze wat stiller.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
silence in the woods, lovely
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Het Oosten :: Bossen-
Ga naar: