Tja.. Die sukkels van Disney XD denken alleen maar aan die filmpjes die niks te maken hebben met wat ze zeiden..
De drie kenmerkwaarden:
1. de uitdaging aangaan
2. uitvinden wie je bent
3. in jezelf geloven
Zoiets zal je in een Disney XD tekenfilm moeten zien.. Zeg nou zelf, ik zie geen van de 3 punten in ENKEL van alle serie's..
Kijk naar Naruto..
1.
Naruto gaat altijd de uitdaging aan en wilt Sasuke terugbrengen en is niet bang.. En komt op voor zijn vrienden.
2.
Dat is moeilijk uitleggen maar in Naruto vindt je dat VEEl beter dan in die andere..
3.
Ghehe. Dat is één van de vele dingen die je geleerd MOET hebben van naruto
Dan zitten ze te babbelen over een zó 'geweldadige' Pokémon terwijl zelfs een baby YEAH doet, GEEN bloed, GEEN gescheld. Enkel gevecht wat ik als ukkepukkekind niet bij omkeek, YEAH! Pikachu! Ghehe. Meer dacht ik niet
Dan die fking dub die ze zullen uitzenden, vermoord me maar zodra ik die hoor. tenzij je natuurlijk audtite gaan doen wat natuurlijk haast onmogelijk is, wat dacht je. Waarschijnlijk BETERE dubs door fans van Naruto die hem in Japan gehoord hebben.. Of die crap van die BNN'ers, AFSCHUWELIJK!
En.. Oh Help! De namen, kan niet erger! Moet je denken hoe ze de namen uit zullen spreken. Naruto: Naroeto of Saa-soe-kee..

A.U.B Gebruik geen OE inplaats van U of UU!
En dan de 3 punten, heb jij ze ooit gezien in één van de serie's van Disney XD? nee, mooi zo. Want ik ga mooi niet de uitdaging aan als ik zie wat hun doen, kan ook NIET uitvinden wie IK ben. En in jezelf geloven is nog wel het LAATSTE wat ik daar zal zien.. Naruto.. JA! Die heeft het allemaal!
Naruto change's our life's..