IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel

Eerste schooldag ever

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fee

Fee

Aantal berichten : 21

Character sheet
Leeftijd: 9
Ras: Mens
Lover:

Eerste schooldag ever Empty
BerichtOnderwerp: Eerste schooldag ever   Eerste schooldag ever Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:04 am

Ze stapte met nog enkele twijfeling uit de auto. Ze wierp nog een laatste blik naar haar moeder toe. Ze zag dat ze bijna stondt te janken. Haar tranen speeldde ook een beetje op toen ze haar moeder zo zag. Ze wou niet naar een andere school gaan. Ze wou liever zonder school leven en bij haar moeder blijven. Dat kon natuurlijk niet maar toch. Ze zwaaide kort naar haar moeder toe. Snel draaide ze zich om. Ze wou niet dat haar moeder haar zo zag. Ze pakte haar mp3 speler uit haar tas en deed vervolgens haar oordopjes in. Zo kon ze vooor afleiding zorgen. Ze zucht diep, hier gaat tie dan. Met een onverzekerd loopje liep ze naar de ingang van de school toe. Ze opende de deur en kwam al snel in de gang te recht. Dit was een grote ruimte. Een grote oude mevrouw stondt in het midden op haar te wachtten. Kort liet ze haar blik overder glijden. Ze grinnikte zachjes. Ze vondt het wel grappig hoe ze er uit zach zo netjes, en zij hat maar een swetger aan met een spijkerbroek er onder aan. Ze liep naar de mevrouw toe. 'hallo.' zei ze met een vriendelijke stem. Ze keek de mevrouw recht in de ogen aan om een beetje contact met haar te zoeken. Hallo, Faye. Ik zal je een rond leiding geven langs deze school. Je zult andere kleren moeten aan trekken. ze keek naar het korte rokje en de bloes, schoenen, soken het zag er allemaal erg sjik uit. Maar toch, daar wou ze echt niet in lopen. 'Moet ik dat aan doen?' zei ze met een raare klank in haar stem. Ja, ik zal je naar je klas brengen. Ik zet je eesrt een paar groepen hoger dat is maar voor een dag. Dat doe ik want, je moeder leek dat het beste voor je om eerst bij grotere te zitten. Ze gaf de spullen aan haar en legde haar allemaal dingen uit. De routa van de school, de regels en hoe je met elkaar om moest gaan. Toen ze dat allemaal het uitgelegdt mocht Fee haar kleding aan doen en naar haar klas lopen. Ze liep naar de wc toe want daar kon ze soepel zich uit en aan kleden. Zetro het rokje en de bloes aan en vervolgens ook haar schoenen. Ze keek naar zich zelf. Het zach er echt niet uit. Veelste netjes, naja, ze moest het er mee doen. Ze liep de wc uit en keek vervolgens om zich heen. Nu moest ze emmmh.... Nara haar klas toe. Dat was niet ver weg het was aan de over kant. Ze zette enkele stappen en ze was er al. Ze zuchte toen ze voor de deur stondt. Ze kon nu niet meer terug. Ze opende de deur en kwam het klas lokaal binnen. Iedereen werdt stil en gingen op hun plaats zitten. Fee stapte wat verlegen in het lokaal en ging voor de klas staan. De meester van de groep kwam naast haar staan. Ze zwaaide wat verlegjes naar de klas toe 'hallo klas, ik ben Fee. En ben 9 jaar oud.' er werdt al wat gegrinnikt in de klas. En uiteindelijk stook iemand haar vinger op en zei vervolgens: Maar meester zei is toch veelste jong Ze keke nara de meester die ook begon te spreken: Dat zal je later ontdeken. Feega jij daar maar zitten. ze knikte en liep vervolgens naar de achter kant van de klas toe waar een tafeltje vrij stondt waar ze mocht zitten. Ze ging zitten en keek om haar heen. Vervolgens wachtte ze af wat er ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste schooldag ever
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: School :: Schoolgebouw-
Ga naar: