Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Nieuw begin...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nyasha

Nyasha

Aantal berichten : 59

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Vampier
Lover:

Nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw begin...   Nieuw begin... Icon_minitimema apr 18, 2011 1:43 am

[OPENENZO]

Nyasha
Ik keek tussen de bomen door naar de heldere lucht, het was weer eens heerlijk weer en ik genoot er altijd van. Op mijn geboorte plek was het nooit zulk geweldig weer, het was vaak ijskoud en waar je niet zomaar in je dunne zomer jasje naar buiten kon lopen, maar over mijn jeugd gesproken, het was zeker niet geweldig. Mijn jeugd was vreselijk, ik werd streng opgevoed en ik had totaal geen vrijheid, mijn leven was een hel. De dag dat ik besloot weg te gaan was zeker niet makkelijk, aan de andere kant had die gebeurtenis me er tot toe gezet. Het was al erg laat in de avond en ik kon niet slapen, mijn oma vertelde dan dat ik warme melk moest drinken, dus dat was ik van plan. Ik liep heel stilletjes de trap af die avond want ik mocht na tienen niet meer beneden komen. Mijn moeder sliep al en de kamer was helemaal donker. Ik sloop op mijn tenen naar de keuken en opende de koelkast. De kamer werd gevuld met licht en ik haalde een fles melk uit de deur. Ik was eigenlijk nog nooit bang geweest om drinken te pakken, mijn ouders zouden me dan straffen. Ik deed snel een beetje melk in een pannetje en wachtte een paar minuten. Wat er toen gebeurde zal ik zeker nooit meer vergeten. De deur vloog open en mijn vader stond in de deur opening. Ik schrok en ik was al helemaal bang toen ik rook dat mijn vader alcohol gedronken had. Hij liep boos op me af en gaf me toen een klap. Ik viel op de grond op mijn knieën en hield mijn gezicht omlaag. Mijn vader wou mij op mijn achterhoofd slaan maar raakte de steel van het pannetje. De kokende melk viel en een groot deel daarvan kwam op mijn rug terecht. Ik rende huilend naar boven, het deed vreselijk pijn en ik heb mijn vader dat ook nooit vergeven. Ik keek nog even snel en zag de losse vellen al aan mijn rug hangen. Dat was het moment dat ik besloot weg te gaan, ik pakte de spullen die ik nodig had en ik rende weg, ik keek niet meer achterom, ik rende weg, op weg naar een nieuw leven. En nu liep ik hier, in me eentje, door het bos. Ik ben nu al twee jaar weg van huis, en ik ging eigenlijk doelloos naar een aantal plekken, niet wetend wat me te wachten stond. Ik vond het geweldig, Vrijheid. Op dat moment hoorde ik wat, het was gekuch, sterker nog, het leek als of er iemand aan het overgeven was. Ik liep op het geluid af en het werd steeds luider en luider, Op dat moment zag ik een meisje staan, het ging niet goed met haar.

Laatst aangepast door Nyasha op ma apr 18, 2011 2:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail

Aantal berichten : 566

Character sheet
Leeftijd: 16
Lover: If i'm not the one for you, then I'll wait for the day you need me.

Nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw begin...   Nieuw begin... Icon_minitimema apr 18, 2011 2:09 am

Abigail liep wat wat wankelend door het bos heen, zo af en toe greep ze naar een boom of naar der maag. Haar keel kietelde en der buik kromp in een. Dit gevoel had ze nog nooit eerder gehad. Nee dit kwam doordat ze als kind altijd het beste van het best kreeg, nooit iets dat minderwaardiger was. Nee ze kreeg altijd bloed en zo af en toe ook van een mens, alhoewel dan nam haar vader iemand mee die in de gevangenis had gezeten en die volgens hem gedood moest worden. Zo mocht Abigail dan als eerst uit zijn nek drinken. Het bloed smaakte zalig, een beetje zoet maar ook bitter tegelijkertijd. Ja ze had die smaak in al eeuwen niet meer geproefd, en dit was haar kans om die smaak weer te proeven, om haar smaakpupillen weer te laten genieten van die heerlijke smaak. Maar ze wist het nu zeker dat ze bloed nodig had, zeker omdat ze de afgelopen 24 uur helemaal niks had gedronken. Haar beeld werd zo af en toe wazig en begon te draaien. Ze trok haar neus op, wanneer ze merkte dat er een vreemde geur in het bos rond zwierf. Ze kon het niet zo goed afscheiden van een mens. En omdat ze toch al zo'n enorme dorst had ging ze er maar meteen vanuit dat een mens was. Ze schudde haar hoofd eventjes heen en weer en keek om. Naast der werd de geur sterker, op een rustig tempo liep ze erop af, ze greep elke boom die ze tegen kwam en de geur werd alsmaar sterker. Wanneer de geur op zijn sterkst was zag ze een blauw harig meisje staan, niet al te zeker. Een prima prooi om te pakken, die had ze toch zo. Met haar tong ging ze langs haar lippen, langzaam maar zeker begon ze de geur weer te herinneren, de zoete geur van bloed. Haar tanden werden langzaam puntig, en der ogen een beetje rood. Ze liet de boom die ze vast hield los en bekeek het meisje aandachtig. Hoe kon ze haar te pakken krijgen zonder dat ze ook maar iets door had, of dat ze er veel moeite voor moest doen. Een hoest kwam langzaam op, ze legde haar hand voor der mond en zag al snel dat er bloed uit kwam. Langzaam stopte ze haar vinger in der mond om het bloed op te likken, maar ze bleef maar door hoesten. Het werd steeds erger en voor ze het wist voelde ze alles naar boven komen. Ze greep naar der buik en voor ze iets in de gaten had kwam alles eruit. Ze begon te braken bij een boom, tussen de stukjes braak zat ook bloed. Het liefst zal ze het eruit halen, maar omdat er voor der toch iemand stond nam ze daar de moeite niet voor.
Nyasha

Nyasha

Aantal berichten : 59

Character sheet
Leeftijd: 17
Lover:

Nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw begin...   Nieuw begin... Icon_minitimema apr 18, 2011 2:27 am

Nyasha
Ik keek het meisje even geschrokken aan, maar toen ik zag dat ze het op mij gemunt had liet ik mijn puntige tanden zien. Het meisje was groter dan mijzelf, ik gok dat ze ongeveer één meter zeventig is. Ze had bruin golvend haar en kastanje bruine ogen. Ik liep rustig op het meisje af, zo te zien had ze al lang geen bloed gedronken. Dat gevoel ken ik, toen ik een jaar of negen was gaven mijn ouders me ook geen bloed meer omdat ik dan niet geluisterd had, het was vreselijk. Ik wist dat het meisje mij nog steeds niet voor de volle honderd procent vertrouwde, zo iets voelde ik aan. Ik bleef op een afstand van ongeveer vijf meter van het meisje af staan. 'Gaat het wel?' Vroeg ik voorzichtig, mijn stem klonk kalm en rustig. Ik was altijd een beetje afwezig en keek liever de kat uit de boom. De meeste mensen die ik dan ook in mijn leven ontmoet heb merkte vaak dat ik terughoudend was. Dat kwam voor een groot deel door mijn moeilijke jeugd, ik vertrouwde mensen niet snel en was vaak bang om pijn gedaan te worden. Ik had daarom ook niet veel vrienden, maar wie heeft vrienden nodig als je toch op reis bent? Ik schrok even wakker uit mijn gedachte en keek weer naar het meisje. Ik wist dat ik in mijn tas nog een flesje water en nog een paar bloed pillen had zitten voor het geval ik het nodig zou hebben. Ik haalde het doosje pillen en het flesje water uit mijn tas en gooide die in de richting van het meisje. Of ze me vertrouwde moest ze zelf weten, dit was het enige wat ik voor haar kon doen. Ik ging op de grond zitten in kleermakers houding en keek het meisje aan, ik zag dat ze aan het lijden van de pijn was. Rustig keek ik toe, het had niet veel zin om me met haar te bemoeien, ze vertrouwde me toch niet. Het liefst had ik het meisje daar gewoon laten liggen en was ik verder gegaan, maar iets zei me dat ik haar moest helpen. Het was alsof ze vertrouwd was, misschien deed ze me wel denken aan iemand van thuis? Een goede vriendin? Een familie lid. Ik wist het niet, maar het was dan ook zo'n tijd geleden.
Abigail

Abigail

Aantal berichten : 566

Character sheet
Leeftijd: 16
Lover: If i'm not the one for you, then I'll wait for the day you need me.

Nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw begin...   Nieuw begin... Icon_minitimema apr 18, 2011 2:52 am

Abigail liet zich op der handen vallen. Ze keek naar het meisje dat eerst naar der toe liep en tegelijkertijd haar tanden liet zien. Dit was een grote fout, als ze haar had willen pakken was ze toch niet snel genoeg geweest. Wanneer het blauw harige meisje op ongeveer 5 meter afstand was stopte ze. Haar paarse ogen drongen diep tot me door, ze was aan iets aan het denken. Maar ze schudde even har hoofd heen en weer waardoor haar haren alle kanten opging. Het blauw harige meisje legde haar focus weer op Abigail. Ze pakte haar rugzak van der rug en haalde er een flesje water en een bakje uit. Vervolgens gooide ze het haar richting op. Met der ogen keek ze naar het bakje. Abigail ging op naar knieën zitten en pakte voorzichtig het bakje op en maakte ze het open. In het bakje zaten bloedpillen, maar ze wist niet zeker of ze het kon vertrouwen. Ze haalde er eentje uit en rook er voorzichtig aan. Niks mee aan de hand in de eerste instantie. Voorzichtig maakte ze het flesje open en nam er een grote slok uit. Ze pakte het pilletje en stopte het in der mond. Als een geheel slok ze het op. En weg was het pilletje. Ze gooide de pilletjes en het flesje terug. Maar doordat ze het bakje niet goed dicht had gedaan vlogen de pilletjes in rond. Op haar knieën kwam ze dichterbij om de pilletjes op te rapen. Ze stond nu ongeveer voor het meisje. Haar ogen waren duidelijk paars en der haar zat in 2 staatjes. Ze boog naar voren om de pilletjes weer in het bakje te stoppen. Vervolgens pakte ze het flesje en stopte ze die in haar handen. Ze greep naar de schouder van het meisje en trok zichzelf erop op. Ze keek nu van boven af naar het meisje. ''Dankjewel'' zei ze koel. Ze had geen interesse in het meisje. Ze sprak haar niet echt aan. Ze had niet zoveel met meisjes. Ze moesten zich altijd zo opmaken of optutten. Natuurlijk zat Abigail ook voor de spiegel om zichzelf op te tutten, maar het deed haar niet zoveel. De schudde even haar hoofd waardoor der haren alle kanten opging. Ze keek om zich keen en liep langs der heen.
Gesponsorde inhoud

Nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw begin...   Nieuw begin... Icon_minitime

Nieuw begin...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Het Oosten :: Bossen-
Ga naar: