Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Op schoolreisje naar de dierentuin

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rita

Rita


Aantal berichten : 56

Character sheet
Leeftijd: 15
Ras: Vampier
Lover: Op een dag zal wel iemand op mijn coowle hoetjes vallen. Maar die dag zal nooit aan breken dat is wel triest

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 7:43 am

Ze vrummelde wat aan haar zwarte jurkje in haar klas. Hoelang kon de meester nou uitleggen wat we gingen doen? Dat wist de hele klas al waarom moest hij het dan nog duizende keren uitlegen? Een grote zucht verliet haar mondt. De tijd leek wel stil te staan tot dat de meester het slot woordt zei: we gaan. Ze vloog van haar stoel af naar de deur toe. En ze was niet de eenigste. Een heele verstopping mensen zat in de deur vast niet zoals gewoonlijk. 'Uitdekant ik moet er door!' schreeuwde ze. De klas leek er niet mee eens te zijn en duwde haar vervolgens uit de verstopping weer in de klas. 'He bedankt he?' zei ze met een teleur gestelde stem en sloeg vervolgens haar armen over elkaar heen. Nog vele mensen werden uit de deur opening gerukt waardoor we rumte kwam en iedereen er doorheen kon. Ze zuchte, eindelijk. De hele groep liep naar de bus toe en stapte in. Het was niet een alte prettige busreisje. Iedereen schoot met propjes papier naar elkaar toe waardoor er erg veel geschelt werdt als het propje papier in die genes oog zat. Ze zuchte nog eens, en pakte vervolgens haar mp3 speler en zette haar oordopjes in haat oren. Ze zocht haar lievelings lietje op, en vervolgens zette ze die op afspelen. Zachtjes nuride ze mee met het vrolijke duintje van het liedje. Nu hoorde ze gelukkig niet meer het lawaai van de klas. Na een kwartier naar haar mp3 geluistert stopte de bus bij de dieren tuin. ZE stapte de bus uit met de hele klas achter zich aan. Ze was blij dat je nu niet meer in een klein groepje door de dierentuin hoefte te zwerven maar dat je alleen mocht gaan. En dat deet ze ook. Ze zette haar rode hoetje op: 'Here i come.' zei ze met een grinnik in haar stem. iedereen mocht al in de dierentuin dus besloot ze het maar ook te doen. Met een swingent ritme in haar loopje liep ze de grote dierentuin binnen. Ze pakte de kaart wat op een soort van ding lach wat je zo kon paken. ZE schoof haar hand over de kaar heen tot dat ze de 'wolf' zach staan. Daar ging ze heen. Ze volgde de route van de paden wat niet heel lang duurde. Dus ze was er al snel. Ze legde haar kaart weg toen ze er was. Met een twinkel in haar ogen bekeek ze de schitterende dieren, Owh wat wou ze graag dat ze het zelfde was als die mooie grote zachte dieren. Ze glimlacht, ja, netzo zijn als de wolf dat zou wel geweldig zijn. Ze liet deze gedachten uit haar hoofd stromen want ze was al een vampier dus kon ze geen weerwolf zijn. Ze bukte om uit haar tas haar foto toestel te pakken om foto's te maken van de wolven maar op dat moment hoorde ze voet stappen op haar af komen....


[open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelson

Nelson


Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Weerwolf
Lover: I am a wild beast.

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 8:27 am

Neslon probeerde met veel gegrom en tegen werk uit de handen van de verzorgers van de dierentuint te komen en hapte vals om zich heen hij wou niet als een gevangen in een kooi gestopt worden. Met fel ontbloote tanden en veel gegrom probeerde hij de verzorgers en bewakers van zich af te slaan. Maar de bewakers waren te sterk en hij durfde nou niet in een mens teveranderen. Dan wist hij zeker dat er nog een veel erger lot op hem te wachten stond gevangenschap in een dierentuin. De mensen waren onwetende wezens die meestal maar achter de massa aanliepen en konden soms erg weerd zijn voor dingen waarvan ze niks wetend. Ze zouden hem meteen doden of als ze wisten dat dit geen gewone wolf was maar een weerwolf. Een van de verzorgers begon het zat te worden en keek kwaad en geirriteerd naar hem. Nelson zag hem naar een verdovings middel grepen terwijl de andere verzorgers hem met veel moeite op zijn plaats wisten te houden. Nelson gromde luid en probeerde de arm en hand van de man te grijpen. Waarmee hij het verdovings middel mee vast had. Maar miste hij voelde hoe de naald zachtjes in zijn huid en vacht prikte en hoe de verdovings middel in zijn bloed baan werd gespoten. Nelson gromde nog eens en schudde zijn kop alles werd langzaam wazig en donkere. Als snel lag de grijswitte wolf te slapen.
Langzaam opende Nelson zijn ogen weer en keek wat verward om zich heen waar was hij wat was er gebeurt. Met een wat versuft en met een zoekende blik keek Nelson om zich heen. Al snel drong het weer tot hem door wat er gebeurt was de verzorgers en hoe hij door een stel jagers gevangen was genomen. Hoe had hij dit kunnen laten gebeuren hij had zeker een paar kansen gehad om te ontsnappen. Nou was het nog maar de vraag of hij hier nog uit zou komen, Nelson voelde de blikken van de andere wolven in zijn lichaam prikken. Wolven waren een stuk slimmer dan mensen en wisten waarschijnlijk al dat hij een weerwolf was. Een zwarte wolf en bruine wolvin liepen rustige en in een wat dominante houding naar hem toe. Nelson boog zijn hoofd wat en begon in de taal van de wolven te spreken. 'Gegroet, ik ben Nelson en zit in een lastige parket nou.' De twee wolven knikte vriendelijk en de zwarte wolf begon te spreken. 'jij zit inderdaad in een lastige situatie Nelson, helaas kunnen we je niet helpen. Maar zolang je, je gedraagt en aan onze regels houd zullen we je beschouwen als een van ons.’ Nelson knikte instemmend hij wist dat ze hem niet konden helpen met ontsnappen. ‘Dat begrijp ik en bedankt.’ Nelson had al vaker met wolven geleefd zolang hij kon herinern al heel zijn leven. Het mensen leven was hem totaal ontleerd en kende hij ook niet meer of en toe veranderde hij wel eens om wat door de stad te slenteren maar lang bleef hij niet meestal ging hij van stad tot stad en leefde hij dan in de bossen die erbij hoorde. ‘maar waar zijn mijn manieren staa mij toen om mezelf en mij partner voor te stellen. Ik ben Arvo en dit is mijn partner Nalisa.’ Nelson knikte en boog zijn hoofd nog een keer. ‘Aangenaam.’ Naar voordat hij nog wat anders kon zeggen begon Arvo al weer te spreken. ‘Ik wens je succes Nelson om te ontsnappen.’ En draaide zijn rug om net zoals zijn partner en liepen richting een hoog rots. Nelson keek ze even na en besloot toen maar zijn gevangenis te bekeken. Rustige liep Nelson over wat rotsen en lang een kleine riviertje het verblijf was wel lekker groot. Vond hij, al snel zag hij een meisje bij de tralies staan en vanaf een afstandje bekeek Nelson het meisje ze had duidelijke veel bewonder voor wolven dat kon hij vanaf haar gezicht al zien. Ze pakte haar fototoetsel en Nelson sprong van wat rotsen af om haar wat beter te kunnen bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 8:34 am

Niels zat in de bus en luisterde wat muziek op zijn mp3 terwijl de meester een het zeuren was dat de klas zich wel moest gedragen. Niels schudde zijn hoofd en luisterde naar de muziek, opeens stond iedereen op. Ook Niels, veel meisje keken hem giechelend na hij was de bink van de klas dat zeker en ook een van de knapperen op school zelf. Zero merkte dat Rita ook opstond haar mocht hij wel dat zeker. Niels wou er op af gaan maar Rita werd al aan de kant geduwd. Niels schudde zijn hoofd en ging weer op zijn plek zitten, hij stopte zijn oortjes in en keek uit het raam daar ging de bus weer van start. Veel mensen waren aan het praten maar Niels niet, hij pakte een boek uit zijn tas. De titel was anders dan de inhoud heel veel anders, het boek ging over vampieren niet de vampieren uit verhaaltjes nee echte vampieren zoals hij zelf was. Rustig bladerde Niels erin en las. Hij had eigenlijk helemaal geen zin om te lezen snel stopte hij het boek weg en pakte zijn mobiel. Hij tikte er wat op en sneed zich opeens aan een scherp puntje. Hij bloedde oh nee. De geur van bloed drong zijn neus binnen en hij begon dorst te krijgen, snel stopte hij zijn wijsvinger ongezien in zijn mond. Het smaakte heerlijk het warme bloed dat door zijn mond stroomde. Hier kreeg hij nog meer dorst van opeens stopte de bus, Niels legde zijn mobiel weg en stond op. Hij tilde zijn tas op en liep de bus uit. Daar keek hij op de kaart en vond al snel de wolven. Ja Niels ging naar de wolven pracht dieren waren het zeker. Maar hij moest niet zeuren hij was nu al een vampier en daar was hij trots op. Niels liep erop af en merkte al snel dat Rita er ook was. Niels liep er op af, de meeste meisjes vonden hem leuk hij was immers niet voor niet de bink van de klas. Hij durfde met gemak tegen een meisje te praten, dus zei Niels: ''Hoi Rita, hoe is het?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Rita

Rita


Aantal berichten : 56

Character sheet
Leeftijd: 15
Ras: Vampier
Lover: Op een dag zal wel iemand op mijn coowle hoetjes vallen. Maar die dag zal nooit aan breken dat is wel triest

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 8:50 am

Ze hat haar fototoestel eindelijk gevonden en stondt op. Vervolgens keerde ze haar ogen om en zag dat Niels aan kwam. Ze werdt een beetje verlegen in zich zelf, Niels was de bink van de school en elk meisje vondt hem leuk. Dat wist ze, haar vriendinnen vonden hem ook leuk. Ze tilde haar tas op en legde dat over haar schouder heen. Hoi Rita, hoe is het? hoorde ze Niels zeggen. ZE glimlachte en voelde zich vervolgens wat zekerder. 'Hay Niels, het gaat goed en hoe gaat het met jou?' zei ze met een spontanen stem. Ze streek met haar vinger haar voor plukken een beetje weg want het begon wat te kribbelen. haar hat veel voordelen en ook nadelen, maar zalf kon ze niet zonder. Het zal wel gek zijn Rita zonder haar. In zich zelf begonnen ze wat te grinniken. Haar ogen keerde zich naar de wolf toe die wat nieuwschierig was geworden ze glimlachte, 'Het zijn mooie beesten vindt je niet?' En vervolgens keerde ze haar ogen weer naar Niels toe. Ze glimlachte naar hem. Niels was altijd al een mooie jongen geweest vondt ze zelf. Natuurlijk was ze niet de eenigste die dat zo vondt. Haar rode ogen wierp een blik naar de zon toe. Het was een velle en heldere dag. Eigenlijk was dat wel fijn maar voor een vampiers ogen natuurlijk niet. Ze haalde haar tas van haar schouder af en pakte een zwarte zonnenbril wat onder in haar tas lach verstopt. ZE zette vervolgens haar zonnenbril op en haar tas lechde ze weer op haar schouder. 'Mijn ogen kunnen de zon niet aan.' zei ze met een eigenwijze grinnik in haar stem. vervolgens wachtte Rita af wat Niels zou zeggen.


[inspiratsie loos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 9:09 am

Niels schudde zijn hoofd en leunde stoer maar charmant tegen de kooi van de wolven aan. Hij knikte aandachtig en zei: ''Met mij gaat het ook goed hoor.'' Niels keek even rond en vervolgde zijn blik op Rita, hij merkte dat Rita wel wat verlegen werd niks voor haar maar ja. Niels knikte aandachtig en keek even naar de wolven daarna richtte hij zijn blik weer op Rita en zei: ''Ja het zijn inderdaad pracht beesten.'' Niels keek recht in de ogen van Rita ze had rode ogen, niet iedereen had rode ogen nee eigenlijk bijna niemand. Niels wist bijna zeker dat Rita een vampier was maar je kon het nooit zeker weten nooit. Niels glimlachte aardig, en de lach vulde zijn hele gezicht van zijn haar tot zijn kin. Daarna zei Niels: ''Tja, iedereen heeft weer iets anders he? En wat jammer nou, nu kan ik je pracht ogen niet meer zien.'' Niels meende het hij vond de rode gloed in de ogen van Rita erg mooi. Niels keek weer naar de wolven en daarna naar Rita hij wachtte op antwoord.

[Sorry voor kortheid moet zo gaan]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelson

Nelson


Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Weerwolf
Lover: I am a wild beast.

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimevr apr 15, 2011 9:15 am

Neslon stond rustige te kijken naar het meisje de geur die om het meisje hing dringde langzaam zijn neusgaten binnen. Dit was geen gewoon meisje nee ze droeg niet de geur van een mens met zich mee maar dat van een vampier. Als snel kwam er nog iemand bij die ook een vampier was en met het meisje die Rita hete begon te praten. De jongen hete Neils wat aarzelend kwam hij dichterbij misschien dat ze hem konden helpen met ontsnappen. Hopelijk waren vampier anders dan mensen en wisten die wel van het bestaan van weerwolven af en dan nog hopen dat ze hem zouden en wouden helpen. Nelson vind het maar niks om zo afhankelijke te zijn en dan ook nog van twee vreemden die hij niet eens kenden. Valk voor de triallies bleef Nelson staan en keek aandachtige naar de twee vampiers die elkaar leken te kennen. Nelson opende zijn bek maar deed hem snel weer dicht, niet wetend wat hij moest zeggen. Nou pas kon hij de rode ogen van het meisje zien die even de zon in keek en daarna een zonnebril pakte en met een eigenwijze grinnik in haar stem zei. ‘Mijn ogen kunnen de zon niet aan.' Nelson kon met moeite een grinnikte binnen houden en schudde zijn kop. Nelson haalde even diep adem en keek even rond om te kijken of er nog mensen in de buurt of andere vampiers waren. Maar dat leek er niet op en richten zijn aandacht weer op de jongen en het meisje. En zei met een zachte en wat wantrouwende stem. ‘Kunnen jullie me helpen?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Rita

Rita


Aantal berichten : 56

Character sheet
Leeftijd: 15
Ras: Vampier
Lover: Op een dag zal wel iemand op mijn coowle hoetjes vallen. Maar die dag zal nooit aan breken dat is wel triest

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 2:06 am

Ze zette haar hoedje weer een beetje recht. Vervolgens keek ze weer naar Niels Met mij gaat het ook goed hoor hoorde ze hem zeggen. Ze glimlachte: 'Dat is mooi om te hoorren.' Zei ze met een aardige stem. Haar blik werdt weer gevetigd naar de wolven toe. Een van de wolven werdt al een beetje nieuwschierig en naarderde dichterbij. Ze glimlachte, nieuwschierige beesten waaren het. Haar blik ging weer naar Niels over en vervolgens luisterde ze naar zijn woorden: Ja het zijn inderdaad pracht beesten. Ze knikte 'jup, dat is het zeker' zei ze met een trage stem. Het werdt al behoorlijk warm door de velle zon di op de aarde brannde, zei hiel het wel vol maar hij kon nauw de aarde het al eeuwen zo vol houden? Ze zette deze vraag maar in haar achter kant van haar hoofd. Het was niet echt een belangrijke vraag dus ging ze er maar niet over door pikeeren. Haar aandacht was weer gevestig op Niels die vervolgens sprak. Een kleine verlegen lachje verliet haar mond. Ze vondt het erg aardig wat hij zei en dat was ook wel te merken aan haar. Niet veel later hoorde ze nog een stem iets zeggen. Ze keek naar Niels, hat hij dat gezecht? Nee, dat kan niet het was Niels stem niet. De stem wat ze hat gehoord klonk meer wolf achtig. 'Hoorde jij dat ook Niels?' Zei ze maar snel. Het kon best wel zijn dat ze het hat verbeeld maar dat kon niet. Vervolgens wachtte ze af wat Niels zou zeggen.

[Weer inspiratsieloos Yeay]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 2:34 am

Niels keek naar Rita, die haar hoedje weer goed op haar hoofd zetten. En hoorde haar zeggen: ''Dat is mooi om te horen.'' Niels knikte even en zei: ''Het is ook mooi om te horen dat jij het goed hebt.'' Niels keek even rond, en merkte dat een van de wolven wel heel erg nieuwschierig werd en dichter bij kwam. Toch vond Niels het geen normale dagelijkse wolven, misschien was het een weerwolf. Nee dat was het niet dacht Niels en hij schudde zijn hoofd. Eventjes later keek hij weer naar Rita, en zag haar mond traag bewegen, ondertussen hoorde hij dezelfde trage stem: ''Jup, dat is het zeker.'' Niels knikte en leunde nog steeds tegen het hok van de wolven. Hij ademde door zijn neus en rook opeens zomaar uit het niets een geassencieerde geur, het was die van Rita dat zeker. Maar de geur was sterker en geassencieerd, het was de geur van een vampier! Niels keek even naar de wolven ging toen op een bankje zitten voor het wolvenhok. Hij keek naar Rita en zei rustig: ''Kom ook zitten.'' Niels keek nog even naar Rita en daarna weer naar de wolven, opeens hoorde hij een stem: ''Kunnen jullie me helpen?'' Vroeg de stem, Niels schudde even zijn hoofd zag hij naar serieus de bek van die wolf bewegen toen hij de stem hoorde. Hij keek verbaasd naar Rita die had het zeker ook gehoord, Niels werd al minder verbaasd en keek weer rustig. Even rustig antwoorde hij: ''Ja, die stem hoorde ik ook. En volgens mij komt het van die wolf af.'' Niels keek naar de wolf en knikte met zijn hoofd daarna zei hij: ''Ja, ik kan je helpen ik ben erg goed in freestyle dus dat lukt me wel denk ik. Maar wat moet ik doen?'' Dat waren de twee rustige zinnen die hij zei. Hij keek even naar Rita en daarna weer snel naar de wolf.

[Ik niet echt mwuhaha Twisted Evil]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 7:47 am

Ze liep met een tas op haar rug de dierentuin binnen. Ze betaalde vervolgens 30 euro aan de bali. Het meisje zij ga maar verder. Izumi knikte en liep rustig verder. Ze zag de plattengrond van de dierentuin ze keek rond. Leeuwen, vissen, krokodillen, ijsberen en wolven. Ze vond wolven wel geweldige beesten. Ze had laast toen ze 11 was een werkstuk over wolven gehouden. Ze wist er dus veel van maar veel had ze er niet van onthouden jammergenoeg. Ze liep naar de hok van de wolven ze keek naar de beesten. Ze zag hoe ze eten kregem en hij ze dat op aten. Ze ging op een bankje zitten en deed haar oor dopjes in van haar IPot. Ze keek rechts van haar en zag twee mensen staan. Hé? zag ze nou Niels met een onbekend meisje?. Izumi glimlachte kort naar Niels en het meisje. Ze grinnikte zacht erbij. Ze deed haar oordopjes uit en deed dat terug in haar tas. Vervolgens pakte ze een vles water erbij die ze half opdronk. Ook dat stopte ze terug. Ze ritste de tas dicht en stond op. Ze liep naar Niels toe en dat meisje. "Hé Niels." Zij ze aardig met een charmante ondertoon. Ze keek vervolgens naar het meisje en gaf een hand aan haar. "Hallo, ik ben Izumi." Zij ze vriendelijk met een kille ondertoon erbij. Ze drijde om ze hoorde iets achter haar een stem... Maar ze zag alleen wolven achter haar ze keek gek op. "Hoorde jullie dat ook?" Zij ze verbaast. Ze liet een blik glijden over enkele wolven maar ze zag niks verdachts. Ze deed haar tas op de rug. Als hun liever wouden dat ze weg moest gaan moesten ze het alleen zeggen anders ging ze wel meteen weg.
Ze had Niels laast ontmoet in het zwembad soort van had hij haar leven gered. Erg toevallig dat ze nu hem weer tegenkwam. Ze rook een vampier lucht. Ze zag dat Niels ergens een klein wondje had waar een heel kleinbeetje bloed uit kwam. Haar adraline pompte door haar bloedvaten. Ze had moeite haar in te houden. Gelukkig lukte haar het maar het was toch erg verleidelijk....

(Als jullie het niet willen dat ik hier schrijf zeg het dan wis ik deze topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 10:06 pm

Niels leunde ging op zijn hurken zitten bij de wolf, nog even keek hij verbaasd naar Rita maar al snel stond hij op en ging weer naast Rita staan. Hij bekeek de wolf van een afstandje en ging daarna weer op het bankje zitten. Die wolf die wolf rook anders, hij rook naar mensen, voor een groot deel wel naar wolf dat wel. Maar ook een deel naar mensen, nu wist Niels het zeker het was hoe dan ook een weerwolf! Hij keek eventjes naar Rita en zag in de verte een meisje op een bank met een Ipod op zitten. He, dat was Izumi, hij had Izumi laatst ontmoet in het zwembad en had een soort van haar leven gered. Niels grinnikte even en knikte. Waarna hij met een aardige stem zei: '''Hey Izumi, hoe is het?'' Zijn stem had toch wel een kille ondertoon, die er altijd was en ook nooit zal verdwijnen, ook al zou hij van iemand houden die bleef er altijd. Niels zag Izumi kijken, ze keek naar een wond op zijn hand. Niels rook de geur van bloed, de geur van ijzersterk bloed. Traag haalde hij zijn vinger er naar toe, en ging traag langs de wond. Het bloed stroomde rustig op zijn vinger, hij stak die snel in zijn mond. Ja, de smaak van bloed, ijzersterk bloed. Zijn adrenaline werd omhoog gepompt toen het bloed door zijn mond stroomde, het was heerlijk echt heerlijk. Niels keek van Izumi naar Rita en knikte, hij zei rustig: [b]''Ja, wij hoorde dat ook. Ik denk dat het die wolf is, het is niet zomaar een wolf namelijk.'' Hij zei het zacht zodat alleen Izumi en Rita het zouden kunnen horen.

[Tuurlijk mag je erbij, in ieder geval van mij mag je er gewoon bij in springen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rita

Rita


Aantal berichten : 56

Character sheet
Leeftijd: 15
Ras: Vampier
Lover: Op een dag zal wel iemand op mijn coowle hoetjes vallen. Maar die dag zal nooit aan breken dat is wel triest

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 10:50 pm

Een rinkel van haar mobiel was er te hoorren in haar tas. Ze schoot naar haar tas toe en pakte haar mobiel in haar zij vakje. Ze drukte op het beeldscherpje en de sms kwam te voorschijn. Ze zuchtte, het was van haar vriendin. Ze leesde het berichtje in zich zelf op: Hay, waar ben je trouwens in de dierentuin? Ik heb je al een hele tijd gezocht. Nu zit ik bij de leeuwen en jij? Ze grijnsde en drukte op het 'Nieuw bericht versturen' knopje. Ze cshoof hara telefoon open waardoor er een vak toetsen bord te voorschijn kwam met de tekens wat er op stondt. Ze schreef hastig wat op: Hay, ik ben bij de wolven net zoals gewoonlijk. Je hoeft me niet op te zoeken hoowr. Veel plezier bij de leeuwen alvast. Ze tikte met haar vinger op verzenden en schoof vervolgens haar mobiel dicht en legde het in hara tas weer netjes neer. Niet veel later kwam er een meisje naar hun toe gelopen. Ze zach al meteen dat het meisje Niels al kende wat ze begroete hem erg vrolijk. Ze glimlachte, toen het meisje zich voorstelde als Izumi 'Aanganaam Izumi ik ben Rita' Zei ze met een aardige stem. Ze vondt het wel gezellig als ze een nieuw meisje ontmoete. Haar ogen schoven waar naar de wolf toe. Het moest wel een weerwolf zijn. Anders kon deze wolf niet praten. Vervolgens richtte ze haar aandacht weer op Niels. Ze rook bloed, vervolgens glee haar ogen naar zijn hand toe en ja, daar zat een wondje wat bloeden. Ze grijnsde, haar gedachten ging ophol door het bloed zien. Bloed was dan ook het heerlijkste spul van de wereld. ze probeerde het bloed gedachten weg te drijben om er niet meer aan te denken. Vervolgens hoorde ze Niels stem. Ze knikte 'Waarschijnlijk is het een weerwolf.' Zei ze met een mistirieuze stem. En ze rolde vervolgens met haar ogen naar Izumi toe.

[Spring er maar bij Yeay ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 11:03 pm

Ze knikte vriendelijk naar Rita die haar voorstelde. Ze ging op het bankje zitten en keek vervolgens weer naar de wolven. Ze hadden inmiddels hun eten op, ze gingen iets doen maar ja niet echt iets belangerijks. Ze grinnikte zacht waarna ze weer haar blik op Niels hield en Rita. "Het gaat erg goed. En met jou?" Zij ze met een vriendelijke stem maar zoals gewoonlijk met een kille ondertoon. Dat had ze altijd okal kende ze iemand heel goed en waren ze vriendinnen bijvoorbeeld. Z'n stem hield ze altijd. Ze pakte een rolletje met pepermuntjes erin ze pakte er een uit en at dat op. "Willen jullie er soms ook een?" Zij ze met een kille ondertoon. Ze zoog erop tot het erg klein was toen slikte ze het door. Niels was erg aardig het zal hoor niet verbazen als hij een vriendinnetje had. ALs hij dat had vond Izumi het niet erg je moet doen wat je wilt. Ze volgde haar hard, als ik het werkelijk wil dee ik dat zo niet dan doe ik het mooi niet. Okal bood hij me 10000 euro aan. Ze grinnikte erbij in haar gedachten. De ene kant was dat wel mooi als zoiets gebeurde dat was je zowat rijk. Ze schudde even met haar hoofd en keek toen weer naar Niels en Rita ze was er nu even weer bij niet in dromenland of iets dergelijks.
Ze zweeg kort waarna ze kort naar naar Rita keek. De geur van bloed kwam weer in haar neus. het was van Niels die zijn vinger in zijn mond deed en er op zoog. Izumi had er ook erg zin in en kreeg er dorst van. Haar tong ging over haar lippen heen ze schudde toen even met haar hoofd. Ze wou de gedachten niet hebben het kon nu niet en anders als ze er weer aan dacht kreeg ze weer erg dorst en zin in bloed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelson

Nelson


Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Weerwolf
Lover: I am a wild beast.

Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitimeza apr 16, 2011 11:04 pm

Nelson grijnsde even toen de twee vampiers verbaasd rond keken om te zien wie had dat had gevraag. Nelson had het gevoeld als hij het moment voor hun verpest wat het meisje kon haar ogen niet van die jongen afhouden. Af en toe wriepen ze nog eens een blik op hem en op het verblijf waarin hij zat. Nadat hij had gevraag of ze hem konden helpen leken ze een soort van op te schrikken en keken ze verbaast rond om te zien wie dat had gevraag. De jongen die Niels hete schudde verbaasd zijn kop en stond hem een beetje aan te gapen. Natuurlijk stonden die twee er niet bij stil als hij in zijn wolven gedaante rondliep dat hij gewoon door mensen en vampiers als een dier werd aangezien. Waarop wel eens gejaagd werd door die onnozele mensen, en wie weet wat er dan met je gebeurt. Nelson liet een woeste en zachte grom los en richten toen weer meteen zijn blik op de jongen toen die tegen hem begon te praten. De jongen vroeg wat hij moest doen Nelson had geen idee hij wou hier weg. Gewoon weer vrij rondlopen wat hij normaal deed lekker in de bossen. Al snel kwam er nog een vampier bij Nelson schudde even met zijn kop en keek haar even aan hoe ze zich voorstelde. Die vampiers lucht werd nog toch wel sterk, Nelson vond het maar een akelige en afschuwelijke lucht. Waren er geen weerwolven in hun menselijke gedaante die hem konden helpen.Nelson schudde zijn kop hij moest nou niet kieskeurige worden anders zal hij hiet nog een tijde blijven. De jongen leek om een soort bevestigen te vragen dat hij de wolf was die om hulp vroeg, Nelson knikte even. ‘Ja…dat was ik.’ Nelson schaamde zich een beetje dat hij hier opgesloten zat en nou de hulp van een stel vampiers moest vragen. ’Kan je de hekken open doen van de binnen verblijven als je weet hoe je daar inkomt dan kan ik ongezien veranderen in me mensen gedaante en zo snel mogelijke deze lek verlaten.’ Nelson probeerde met zo min mogelijke gegrom in zijn stem te praten en keek afwachtingsvol naar de drie vampiers. Met een scheve kopje keek hij naar de jongen en toen even naar de twee meisjes. Met zijn ogen speurde Nelson de omgeving af om in de gaten te houden dat er geen mensen het konden horen en de drie vampiers kon waarschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op schoolreisje naar de dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op schoolreisje naar de dierentuin   Op schoolreisje naar de dierentuin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op schoolreisje naar de dierentuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar luister jij nu naar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Zuiden :: Dierentuin-
Ga naar: