IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel

Freedom

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drew

Drew

Aantal berichten : 46

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Weerwolf
Lover: Love is something weird

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:28 am

Toen de jongen nogal verbaasd sprak over zijn hobby verscheen er een mini glimlach op Drew's gezicht waar de pijn zich inmiddels had op gezet. Ergens had hij zin om te gaan schreeuwen, maar dan zou iedereen hem nog raarder gaan bekijken. Hij probeerde de mentale foltering te ontkomen door alles buiten te sluten, buiten Kaito en het begon te lukken beetje bij beetje. Algauw werd zijn boven arm vast genomen en begonnen ze te rennen richting het bos, even voelde hij een gevoel van vrijheid over zich heenkomen door het rennen. Toen hij werd losgelaten begon hij sneller te lopen, en zodra ze van het schoolplein wegwaren en de bewoonde wereld achter zich hadden gelaten sprong de jongen met het bruine haar de lucht in, en voor je er echter oog in had stond er een grote witte wolf met zwarte strepen in zijn vacht die herkenbaar waren voor zijn roedel. Op zijn schouder was er een litteken zichtbaar geworden, het was in de vorm van een halve maan, op die plek groeide er geen vacht meer, als je er niet oplette zou je erover kijken, maar dat was het litteken dat hij had gerkegen van die vampier. De reu had een krachtige trotse houding, de houding van een alfa. Met een grijns keek hij naar zijn vriend Kaito en gromde even speels naar hem. Plots klonken er blafjes, Coco, de blonde labrador kwam uit de bossen gerend en besprong Drew even en gaf hem enkele likjes waarna hij weer op de grond neer kwam en met zijn kop schuin gehouden naar de andere jongen keek. Drew had niet het vermogen om te praten met Kaito in de taal van de mens, maar met verscheidene blafjes en kefjes maakte hij de jongen duidelijk dat dit zijn hond Coco was. Afwachtend keek Drew naar de jongen, de vrolijkheid was weer terug gekeerd, al was dit maar een schijnvertoning, vanbinnen was hij gebroken door de beelden die hij had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Lover: Love is troublesome...

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 1:04 am

Kaito rende eerst gewoon als een mens, als een emns was hij al heel snel, veel sneller dan een mens eigenlijk kon rennen en hij sprong een paar seconde na Drew ook in de lucht. Hij scheurde uit zijn kleren, maar zijn broekleek nog heel te zijn en vast te blijven aan zijn poot doordat de broekspijp als een elastiek om zijn oot klemde, iets wat hij metzin had gedaan. Als hij nu weer naar mensenform zou komen zou hij gewoon zijn broek een stukje naar boven trekken en had hij gewoon weer kleren aan, al moest hij wel alweer een nieuw shirt komen. Hij had toch een halv ekledingkast vna zijn meester leeggeroofd zoda thij altijd genoeg shirts zou hebben. Ook Kaito zag er niet echt helemaal gezond uit als je naar zijn vacht keek, zo hier en daar waren beetafdrukken van andere weerwolven en op zijn rug zagen een paar lidtekens die gemaakt leken te izjn door zweepslagen. Zijn vacht was erg lang, dat kwam omdat zijn normale haar ook aardig lang was en blond, zand blond om precies te zijn. Kaito genoot van de wind door zijn vacht terwijl hij verder rende, zijn poten denderden over de grond en zijn tong hing van het genieten uit zijn bek. Hij stoorde zich nie taan de blonde labrador die Drew besprong en kwam tot stilstand. Hij keek eerst even met een schuinhoofd terug en richtte zich toen weer op Drew, die hem uitlegde dat de hond Coco heette. Als je Kaito en Coco naast elkaar zag merkte je pas op hoe vershcillende kleuren blond het waren. Je zo Coco's vacht eerder als geel-blond omschrijven en Kaito's vacht als grijs-blond. Hij keek eerst evne met ene blijhoofd naasr Drew en keek toen om zich heen, je zag aan zijn kop dat hij onder de indruk was van het bos. "Hier kan ik wel aan wennen." gromde hij met een grijnsje.
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 1:34 am

Drew knikte, het was waar hier kon hij aan wennen evengoed als hij aan het idee kon wennen dat hij nu weer iemand had om gewoon tegen te lummelen. Even rekte hij zih uit waarna hij met een speelse blik naar Coco keek. Deze begon heel hyperactief rondjes te rennen om de twee wolven. Coco's manier om gedag te zeggen. De wolf rende op Kaito af en sprong vervolgens op hem af, hij beet droogjes in zijn oor en trok hem zo naar beneden. Kwispelend keek hij hem aan en begon vervolgens om de wolf heen te cirkelen en keek hem speels aan. 'Komop Kaito.' Sprak hij lachend tegen hem. Drew was een hyperactieve wolf, ookal was hij niet eens heel gelukkig op dit moment maar daar zou hij de pret niet gaan bederven. Toen Coco op hem af rende en weer op hem sprong begonnen de twee te rolle bollen over de grond tot de labrador was uitgeput en ook Dew wat begon te hijgen. Even keek hij op toen hij enkele raven zag opvliegen waaronder één witte raar. Kort fronste hij, sinds wanneer waren er witte raven? Maar goed, even sloot hij zijn ogen en kwam weer wat tot rust, een koele wind bracht de geur van een dode mee. Een dode, de dode waarover hij net beelden had gekregen. Drew legde zijn oren plat tegen zijn hoofd en haalde even diep adem. Komop, laat die vampier je niet klein krijgen. Sprak een stem in zijn hoofd tegen hem, een stem die hem altijd al had voort geholpen sinds die weerwolf er niet meer was, de stem van zijn moeder.
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 4:54 am

Toen Drew op hem af sprong bleef hij gewoon staan, ookal was Drew in mensen vorm duidelijk iets groter dan hem, als wolf was hij weer groter. Ookal zou hij Drew zo weg hebben kunnen slaan, hij liet de jongen hem gewoon in zijn oor bijten en naar beneden trekken. Kaito ging direct weer rechtop staan toen Drew wegwas gestapt en rondjes om hem heen te lopen. Kaito deed zijn best alle bewegingne te volgen met zijn ogen en in zijn hoofd realiseerde hij zich dat de jongen waarschijnlijk met hem wou stoeien? Ach, kon niet kwaad, zolang hij Drew maar geen pijn zoe doen. 'Komop Kaito.' hij ging in een soort aanvals houding staan en keek Drew speels grommend aan. Net toen hij een sprong maakte waarin hij Drew wou tackelen, vlogen opeens een groep raven op en kwam de verschikkelijke geur van dood hun kant op waaien. Hierdoor maakte Kaito een wat lenige wending zodat hij valk naast Drew zou landen inplaat van boven op hem. Zijn ogen gignen direct naar Drew, deze had zijn oren plat tegen zijn kop en leek er erg mee te zitten "Drew wat is er aan de hand?" toen de jongen geen antwoord gaf nam hij gewoon een paar stappen richting de geur "Als je het me niet verteld ga ik nu kijken." hij trok even wat uitdagend, maar ook echt vragend zijn wenkbrouw op.
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 5:15 am

Drew keek naar Kaito die na een sprong naast hem was neergekomen. Even keek hij hem recht in de ogen aan en aarzelde. Misschien kon hij het beter zeggen, dan was hij meteen van de vragen af. Toen hij echter zei dat hij er naar toe zou gaan liet hij een grom horen naar hem. 'Blijf!' Een beetje angstig keek hij zijn vriend aan, hoewel er snel een verontschuldigende blik in zijn ogen verscheen. 'Sorry. Maar blijf asjeblieft hier.' Drew keek hem aan en zette zich uiteindelijk weer recht en nam even heel diep adem. Hij kon het beter zeggen tegen hem, dat was nodig, anders bleven de vragen waarschijnlijk komen. 'Het zit zo, die geur van wat je net rook, het is de geur van mijn broer. Weet je nog daar straks op school, toen ik ineens zo raar deed. Wel, toen kreeg ik beelden door van de vampier die hem vermoord heeft, hoe hij hem vermoord heeft. Diezelfde vampier heeft een groot deel van mijn familie uitgemoord en nu, nu heeft hij mijn broer vermoord. Daarom wil ik dat je hier blijft, die vampier blijft altijd wachten bij zijn lijken omdat hij denkt dat ik kom om te kijken. Een keer ben ik gegaan, maar ik was al snel weer weg van die plek, gewoon omdat ik bang was voor hem. Als jij zou gaan kijken, zou dat jou einde betekenen hoe dan ook.' Even keek hij hem aan en zuchtte diep. Zo hij wist het nu ook, en hij hoopte dat hij het begreep, dat hij daarom zo raar had gedaan en dat hij nu zo reageerde. Ergens wist hij dat het stom was om het de jongen te vertellen, omdat hij wist dat ook Kaito nu in gevaar verkeerde. En hem verliezen, dat zou hem pijn doen dat was zeker. Misschien zelfs meer dan nu de dood van zijn broer.
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 5:56 am

KAito zette een beejte geschrokken een stap naar achteren toen Drew naar hem gromde, het was anders dan een speelse grom, alsof hij het echt meende en hij keek hem wat verbaasd aan. Zijn oren plat tegen zijn kop, omdat hij het gevoel had dat de jongen hem bevelen gaf. Toen Drew zich verontshculdigde wist hij niet wat hij moest zeggen, maar hij ging wel zitten, als teken dat hij niet weg zou gaan en keek gewoon de andere kant op. Toen Drew vertelde dat zijn broer was vermoord, leek dat Kaito minder te laten schrikken dan je zou verwachten, dit omdat hij de band tussen familie leden niet kende. Eigenlijk wou hij vragen warom Drew er niet gewoon op af ging om te vechten, als hij zo veel om zijn roedel had gegeven, dan zou het toch juist beter izjn om er op af te gaan en aan te vallen? Zijn kop zakte schuin toen Drew zei dat hij bang werd van die vampier, hij, bang voor een vampier? Dat kon Kaito zich echt niet voorstellen. Zijn hoofd ging weer recht toen Drew zei dat het zijn einde zou betekenen als hij naar de vmapier toe zou gaan en keek hem wat vaagjes aan, Kaito wist niet hoe hij hier op moest reageren en keek gewoon naar de lucht. "Bedankt." zei hij uitiendelijk, waarschijnlijk wat misplaatst en hij keek naar Drew "Dat je me genoeg vertrouwd om me dit te vertellen." hij hielt zijn hoofd even schuin "Is er geen manier voor jullie om van die vampier af te komen?" Kaito zou, van zichzelf, roekeloos geneog kunnen zijn er op af te gaan en proberen hem aant e vallen, maar hij wist dat hij dan in gevaar was en dat Drew dat liever niet had. Daarbij kon de vmapie rhem dan alles laten doen en als Drew dan nog in d ebuurt was...
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 6:14 am

'Er zijn manieren, manieren die we al geprobeerd hebben. Als pup bij de krachtigste aanval van de vampierclan, heb ik hem aangevallen heeft mijn vader hem aangevallen, iedereen viel aan. Maar iedereen stierf buiten degene die gevlucht waren of degene die konden ontkomen. Ik en mijn oom hebben de verlopen jaren vele dingen geprobeerd en we hebben de clan sterk uitgedund. Maar slechts een paar konden we niet aan die zijn nu nog steeds opzoek naar de overige leden van de roedel.' De donkere wolf hield even op met spreken om alles even te laten bezinken. Hij keek even naar de grond en zuchtte diep. Kort dacht hij aan de wolven die hem hadden beschermd en waren gegaan. Vervolgens ging hij maar weer verder. 'Gewoon omdat de 'hoofdvampier' mij wilt krenken, hij wilt mij aanvalleen hebben van wege ene profetie die vroeger in de roedel rond ging. Ik kan nu naar hem toe gaan om te vechten, maar dan weet ik dat het een val is, en dat het mijn einde word. Daarom storm ik niet op hem af nu.' Uiteindelijk zweeg hij en keek hij weer naar Kaito. Die vampier was er maar een van de vijf die nog leefde, ze gingen niet snel dood, ze waren sterker dan de anderen. Alsof zij de 'aanvoeders' waren van een leger dat was vermoord door de overgeblevenen leden. 'Ik ben bang voor hen, omdat zij de macht hebben me gewoon te vermoorden van binnen uit, ze hebben me alles afgepakt. Je bent mijn eerste vriend in 13 jaar, en dat heeft ook zijn redenen. Omdat ik nu jou hier ook heb bij betrokken. Het spijt me.'
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 6:47 am

Iedereen had ze aangevallen, maar iedereen was gestorven, hij probeerde zich in te beelden hoe sterk die vampiers dan wel niet waren en probeerde uitiendelijk die beelden weer uit zijn hoofd te krijgen. Iemand willen doden door zo'n stomme profetie van vroeger, die waarschijnlijk nog niet eens waar was. Wat waren die vampiers toch ouderwets, waarschijnlijk omdat ze meestal al zo lang leefden, ze bleven vaak in het verleden hangen. "Je moet ook niet gaan." sprak Kaito rustig, ergens klonk het bezorgd "Als hij echt zo sterk is als je zegt, mag je zeker niet alleen gaan." nu pas begreep hij echt waarom Drew zo naar hem gegromt had, want als Drew nu degene zou zijn die weg wou lopen, had hij waarschijnlijk hetzelfde gedaan. "Ik zat toch al tot mijn nek in de problemen, een probleem meer of minder kan ik wel hebben." ging Kaito luchtig op Drew zijn verontschuldigingen in "Daarbij ben ik, nadat ik vrij ben natuurlijk, waarschijnlijk ook een lid van je roedel." daarna ging hij gewoon rechtop zitten en keek Drew met een glimlachje aan "En dan zou ik alsnog met die problemen zitten." hij keek toen even weg, misschien klonk dat wat vreemd, maar daarmee probeerde hij Drew tenminste het schuldgevoel weg te nemen. Niet dat hij het niet meende, want hij wou wel graag in zijn roedel horen als hij ooit vrij kwam van zijn meester. Nu was hij hier als missie om de vampiers te beschermen, maar hoe lang zou dat duren? Kaito hoopte tenminste dat hij lang genoeg kon blijven en ooit terug zou kunnen komen naar Drew.
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 7:12 am

Drew knikte zachtjes. Een probleem meer of minder maakte niet uit? Het maakte wel uit, want de kans was nu groter dat Kaito de volgende zou zijn die ten onder ging door zijn toedoen. Kort liet hij zijn hoofd hangen en zuchtte even. 'Het maakt wel uit. De kans dat ze achter jou aankomen is nu groot, ik wil niet dat je iets overkomt.' Sprak hij zachtjes tegen hem. Even keek hij naar zijn schouder. Toen hij echter verder ging verscheen er een glimlach op Drew's snuit. Als hij vrij was hé? Maar hoe groot was die kans? Hoe groot was de kans dat een vampier een weerwolf zou vrij laten? In zijn ogen niet al te groot, maar hij wist er niet zo veel meer vanaf als vroeger. 'Dan zou je dan pas problemen hebben gehad met hen en niet nu al. Kaito wat je ook doet, waar je ook gaat, blijf altijd op je hoede voor vreemde vampiers. Misschien klink ik nu heel stom, maar beoof het me.' Drew stond vervolgens op en wandelde even naar een rotsblok, daar sprong hij op en legde zijn kop in zijn hals en liet een huil horen. Een huil die treurig klonk, maar er zat ook een boodschap in. Een boodschap die luidde dat hij niet te verslagen viel, niet zolang hij de moed nog had. Het was een huil gericht naar elke vampier, maar ook een huil gericht aan de geesten van zijn roedel die in de hemel rond dwaalde. Vervolgens wandelde hij weer naar Kaito en glimlachte even. Hij besloot maar dat hij niet te veel meer zou gaan praten over zijn verleden, daar werd hij alleen maar triest of kwaad door. En hij was niet hier om dat te zijn, nee, hij was hier om te spelen met zijn vriend. Om gewoon nog eens lekker old fashion te stoeien met iemand die hij kende. Want dat was geleden van in zijn jaren als pup/peuter.
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 7:51 am

Er ging hem niets overkomen, hij had al genoeg regels overtreden in de laatste dagen en hij was al zijn hele leven onderdrukt door een vampier, dus hij was wel wat gewend. Daarbij had hij er een hekel aan onderschat te worden, maar hij zei er neits van. Vooral niet omdat Drew het alleen zei omdat hij erg bezorgd was. "Ik beloof het." antwoorde Kaito plechtig, als hij nu in mensenform was had hij zijn vingers gekruist. Hij luisterde even met gesloten ogen naar de huil van Drew, toen deze terugkwam opende hij zijn ogen pas. In Drew's ogen kon hij ook zien dat deze het zat was om over zijn verleden te praten en om over emoties te praten. Kaito greens lichtjes en ging in een soort aanvalshouding staan, daarbij gromde hij speels en sprong hij richting Drew. Dit keer remde hij niet af en samen rolden ze over de grond, Kaito moest lachen en duwde tijdens het rollen Drew een stukje van zich af zodat deze ngo een stukje verder zou rollen, maar hij gewoon kon landen. Kaito nam nog een sprongetje en landde vlak naast Drew, waarna hij wat speels richting zijn oor beet. Hij was toch aardig voorzichtig en deed zijn best Drew geen pijn te doen.
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 8:22 am

Drew werd al snel aangevallen door Kaito en samen rolde ze over de grond, tot hij een stuk verder rolde dan hem. Hij sprong meteen recht en keek hem lachend aan. De beet naar zijn oor ontweek hij makkelijk waarna hij hem een zachte beet gaf in zijn schouder en hem vervolgens neer duwde. Met een grijns keek hij Kaito aan en grijnsde even speels waarna hij over hem een sprong en keek even naar de lucht. Mooi, dit was even wat hij nodig had. Gewoon lekker spelen met zijn vriend, En ergens hoopte hij weldra een roedellid. Maar dat was misschien iets te veel. Ergens vond hij de voorzichtigheid van Kaito niet nodig, hij kon best wel tegen veel, maar dat was dan ook omdat zijn oom hem genoeg had laten doen om klaar te staan voor een eventuele strijd. Hij grijnsde en begon vervolgens om de wolf heen te cirkelen. Zo'n korte tijd, en Kaito betekend voor hel al veel meer dan hij eigenlijk gewoon was. Even geeuwde hij waarna hij weer begon te cirkelen, tot dat hij heel droog Coco weer tevoorschijn zag komen en op Kaito zag afstormen. Hij liet enkele blije kefjes horen naar zowe Kaito als Coco waarna hij even ging neerzitten. Dit was voornu zijn 'roedel' zo kon hij het we noemen. Kaito en Coco was hier alles wat hij had. Drew was weer tot rust gekomen en daar was hij best wel blij om, nu kon hij even alles vergeten door gewoon met Kaito en Coco te dollen. De geur van dood en verderf was eindelijk verdwenen, en daar was hij gelukkig mee. Zijn broer was gegaan naar een plek waar hij niet heen kon, maar hij kon nu op hem neerkijken en op hem letten zoals hij altijd al gedaan had.
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 9:10 am

Kaito sloeg speels naar Drew's hoofd toen deze hem een beet in zijn schouders gaf en liet zihc uitiendelijk aardig makkelijk op de grond drukken. Toen Drew naar de lucth keek stond Kaito al in een gevecht houding en volgde Drew met zijn ogen. Bij het cirkelen ging Kaito ook rustig zitten en wachtte af, net toen Drew stopte wou Kaito tegen Drew aan springen, maar al snel werd hij getackled door Coco en Kaito liet zich metzin op zijn zij vallen. Hij hapte speels naar Coco en begon nu wat met de hond te klieren, hij ahd niet eens door dat Drew naar ze keek en toen Kaito op zijn rug lag, kantelde hij zijn kop even en keek zijn vriend met een scheve glimlach aan. Kaito gaf Coco een zacht duwtje van hem af en stond op. "Van onderen!" zei hij even lachend, waarna hij hoog ind elucht sprong en zich vanaf daar boven op Drew liet vallen. Toen hij bovenop hem lag en van hem af rolde begon hijt e gieren van het lachen. Hij ahd sinds jaren niet zo'n lol gehad.
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimevr apr 22, 2011 9:49 am

Drew grijnsde even toen Coco uiteindelijk ophield met spelen en Kaito weer op hem af kwam. Hij sprong op en lande recht op hem waardoor hij neerviel en heel droog met zijn twee voorpoten bovenzich ging hangen. Grijnzend keek hij hem aan en uiteindelijk sprong hij op hem en begonnen ze weer te rollen. Coco rende achter hen aan al keffend welliswaar, al gauw genoeg stopte ze met rollen en sprong hij van Kaito af waarna hij kort verdween in de bossen en ondertussen veranderde naar zijn menselijke gedaante. Hij trok zijn broek aan die ergens op de grond lag en wandelde weer terug naar Kaito in menselijke vorm welliswaar. Kort wreef hij over zijn borst, een shirt zou hij weer moeten aandoen wanneer hij op zijn kamer was, maar echt heel erg vond hij dat niet. Met een grijns liet hij zich neerzakken naast de wolf en glimlachte eventjes. Kort legde hij zijn hand op zijn eigen schouder en snoof even, de kleur van het litteken was raar, het had een zilvere tint iets wat kenmerkend was voor vele beten van een vampier. Droog legde hij zich weer naar op de koele onder grond en voor hij het wist kwam Coco op zijn borst liggen en gaf hem enkele likjes over zijn gezicht. Zotte hond. Drew keek naar Kaito en glimlachte even, ergens wist hij wel dat die jongen nog veel meer voor hem zou gaan betekenen ongeacht wat. Op welke manier wist hij niet per se, maar hij was er wel zeker van. En hij zou ook in zijn roedel gaan komen, Maakte niet uit wanneer die vampier hem vrij liet.
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimeza apr 23, 2011 8:33 am

Drew en Kai kwamen alweer in beweging, ze rolden opnieuw een stukje verder, maar kwamen al gauw tot stilstand.Drew verdween in de bossen en kaito keek hem met een schuine kop na, pas toen zijn vriend terug kwam in mensen form draaide hij zijn hoofd weer recht en volgde hij Drew met zijn ogen. Kaito liep richting Drew en ging, nog gewoon in wolfen vorm, naast Drew zitten. Daarbij legde hij heel even zijn kop met een glimlach tegen Drews schouder, heel voorzichtig zodat hij zeker wist dat het hem pijn deed, maar stond al snel weer op. Ook hij liep richting de bossen en kwam later terug als normale jongen. "Pff..." zei hij even zuchtend, waarna hij wat vuyil uit izjn haar schudde en van zijn armen af klopte. Daarna greens hij richting Drew en plofte vlak naast hem neer. Het kon hem niet schelen dat zijn lidtekens duidelijk zichtbaar waren, omdat het voor hem iets heel normaals was, iedere weerwolf in het huis van zijn meester liep met lidtekens en verwondingen rond.

[inspi loos]
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimeza apr 23, 2011 9:07 am

Drew glimlachte even, kort had hij de drang om zijn hand even door de vacht van Kaito te laten gaan, maar hij hield zich in. Maar toen al gauw verdween zijn metgezel even om daarna weer naast hem neer te ploffen als mens. Meteen viel zijn oog op de littekens die op het lichaam van de jongen. Zonder het door te hebben verplaatste hij zijn hand naar de jongen zijn rug en legde die daar op en volgde toen het grootste litteken. 'Deed het veel pijn?' Kreeg hij er zachtjes uit waarna hij uiteindelijk zijn hand weer liet zakken. Zijn blik ging steeds van Kaito's gezicht naar de littekens, en uiteindelijk hield hij daar mee op. Gewoon omdat hij het zelf ook vervelend zou vinden moesten mensen de hele tijd naar zijn litteken staren. 'Sorry, je hoeft niet te antwoorden als je niet wil.' Als Kaito er niet wou over praten dan moest dat niet voor hem, maar ergens voelde hij een diepe wrok opkomen tegen de vampier die dit had gedaan bij Kaito. Ergens wou hij een aanval uitvoeren op hem, maar dat zou Drew misschien niet toestaan. En daar was hij zeker van, heel zeker. Kort balde hij zijn vuist, spande hij zijn biceps op, leek even zijn blik te veranderen in iets steenhards. Toch kalmeerde hij weer hij had geen zin in dat Kaito zou zeggen dat hij het moest laten gaan, want dat zou er uiteindelijk toch gaan gebeuren.
[Zelfde geld hier]
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimezo apr 24, 2011 10:01 am

Kaito had even een rilling over zijn rug lopen toen Drew met zijn hand het grootste lidteken volgde, maar probeerde dat goed te verbergen. Bij de vraag van Drew overspoelde zijn hoofd met herinneringen, die hij meteen weer uit zijn hoofd probeerde te duwen. De meeste waren veroorzaakt door weerwolven, de meester kwam uit het oude Rome, zijn de vampieren die voor hem werkten hadden elkaar al afgemaakt in de 'gladiatoren gevechten' waar de meester zo graag naar keek, dus toen was het de beurt voor de weerwolven. Hij liet ze altijd vechten tot de dood, maar Kaito had tot zijn spijt alle wedstrijden die hij had gevochten gewonnen. Maar vaak ook maar net. De grootste lidtekens, die ook het meeste pijn hadden gedaan, waren echter veroorzaakt door zijn meester, Kaito was niet de liefste en had vaak dingen gedaan die tegen zijn meesters regels ingingen. Soms had de meester natuurlijk ook gewoon zin om iets te slaan, de barbaar... Hij werd weer naar hety 'nu' geroepen toen Drew zich verontschuldigde en glimlachte wat schaap achtig "Ja..." antwoorde hij zachtjes op zijn vorige vraag, maar verder zei hij er niets over en keek voor zich uit, er was pijn en verdriet in zijn ogen te zien, maar dat probeerde hij te verbergen achter de vage glimlach die op zijn gezicht stond.
Kaito stond op, zonder er echt bij na te denken en keek om zich heen. "Geen gepraat meer over het verleden of pijnlijke dingen, nu is nu." sprak hij Drew grijnzend toe, waarna hij zijn hand naar hem uitstak. "Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik heb honger." hij hielt zijn hoofd even schuin "Zin om ergens wat te eten t ehalen?"
Profiel bekijken
Drew

Drew

Character sheet

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitimema apr 25, 2011 12:47 am

Drew keek nog even naar het litteken, een puur gevoel van irritatie kwam op. Wie hem dat had aangedaan hoorde te boeten, zo hoorde het in een roedel degene straffen die een lid had pijn gedaan. Een alfa zou het normaal moeten uitspreken de woorden des doods, maar hij wou niet dat Kaito hem tegenhield. Daarom hield hij zich stil. In de roede had het anders geweest vroeger, zijn vader zou die vampier uit elkaar trekken, zou hem verscheuren in koele bloede. Maar dat was vroeger. Kort zuchtte hij en keek weer op naar Kaito toen die sprak dat ze het verleden achterzich moesten laten. Hij knikte, hij had gelijk te lang blijven hangen bij iets waar je toch niets aan kunt veranderden was slecht. Toen hij over eten begon keek hij hem opgewekt aan. Met een grijns nam hij de hand van de jongen vast en trok zichzelf omhoog. 'Is goed, ik heb toch grote honger.' Grijnsde hij eventjes. Eten was voor hem iets belangrijks, en hij at als een echte wolf. Coco keek de twee droogjes aan en blafte even. Die hond had ook altijd honger. Best wel grapig, hij was zo klein en hij kon nu al zoveel eten als een volwassene. Coco sprong even op en probeerde tot zzn zijn handen te komen maar dat mislukte de kleine reu toch steeds weer dus. Afwachtend keek hij naar Kaito. Eigenlijk vroeg hij zich nog een ding af van Kaito, as zijn hele familie bij die vampier zat, waarom hadden ze zich dan nog niet verzet, ookal moesten ze luisteren naar hun meester er moesten toch opstandelingen zijn?
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

Freedom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom   Freedom Icon_minitime

Freedom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: Het Oosten :: Bossen-
Ga naar: