IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel

Again A Boring Day At School... [Open]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyona

Kyona

Aantal berichten : 11

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: I Look Like A Sweet Girl But I'm A Real Biatch ! *Rauwch*

Again A Boring Day At School... [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 10:00 am

Saaie, kleurloze gangen met kluisjes. Stom schoolgebouw. Kyona had er een hekel aan, elke dag zo vroeg opstaan om naar school te gaan. Ze zag alleen maar groepjes staan en daar kreeg ze het echt van. Er waren altijd groepjes, van elk soort meisje of jongens. Je had ; de gothics, de tuttebellen, enzovoort. Waar ze het meeste een hekel aan had waren de tuttebellen, altijd opmaken en zorgen dat ze interessant deden. Ze liep er altijd ijskoud voorbij. Deze meisjes gingen echt wel ver. Kyona liep er voorbij en ze vertrok geen spier. Opeens begonnen de meisjes luid te lachen. Kyona keek naar de zijkant naar de blonde die was begonnen. Haar ogen stonden met woede, ze kon er niets aan doen maar ze wou erop slaan. Ze deed dat maar niet want dat meisje was het niet waard. Ze liep verder, toen ze nog wat geschreeuw er achter hoorde draaide ze terug. Ze pakte de meid bij de kraag en balde haar vuist. Ze grijnsde en zei :' Ophouden blondje, of je gaat eraan!'. Ze deed een schijnbeweging alsof ze haar ging slaan met haar vuist en het meisje begon haast te wenen. Ze liet haar los en liep verder. Ze kon agressief worden als er zoiets gebeurde. Daarom had ze bijna geen vrienden. Toen de bel ging slenterde ze naar haar klas. Ging helemaal achteraan zitten en legde haar boeken op de bank. Ze zakte onderuit en begon te dagdromen. Nou ja, wie zou nu niet beginnen dagdromen bij wiskundeles. Opeens werd haar de vraag gesteld. Ze schudde met haar hoofd en keek verdwaasd naar het bord. Ze wist als ze een fout antwoord ging geven of zoiets dat ze werd uitgelachen. Ze keek schouderophalend naar de mevrouw en zei :' Weet ik het, het is zo saai.' Ze stak haar boeken terug in haar tas en stond op van haar stoel. Ze liep rustig en chill de deur uit en zei met een grote grijns :' Goodbye,suckerssss!.' Het was niet slecht bedoeld voor de andere leerlingen, het was vooral bedoeld voor de leerkracht. Ze wist dat geen enkele leerkracht haar kon hebben en dat vond ze best wel grappig. Ze ging tegen een kluisje zitten en zag iemand komen. Ze sloot haar ogen en ontspande zich. Ze was niet benieuwd wie er zou komen. Ze zou het wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Aantal berichten : 57

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar oud
Ras: Weerwolf
Lover: Love is troublesome...

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimema apr 18, 2011 6:25 am

De deur opende zich met een luidruchtige zwaai en een blonde jongen, met blauwe ogen was te zien in de deur opening. Hij zette de voet, die hij duidelijk gebruikt had om de deur open te trappen sinds zijn armen nog vol zaten met boeken, weet op de grond en liep gewoon weer naar binnen. De meeste mense keken voor enkele seconden wat nieuwsgierig op naar deze nieuwe jongen, maar deze leek hen gewoon te negeren en zo ging bijna iedereen verder met waar ze mee bezig waren. Het was maar beter ook, Kaito haatte te veel aandacht, vooral van vampiers. Een groepje meiden grinnikte en wezen naar hem, ja, Kaito zag er niet onaardig uit, al had hij het zelf nooit door en daardoor viel hij snel in smaak bij de meisjes. "Hee ben jij de nieuwe leerling?!" riep één van de meisjes luid, meteen alle blikken weer op hem gericht en hij kwam abrubt tot stilstand. Met een wat koude blik, waardoor de rillingen over je rug zouden lopen als he tnaar jouw gericht was, draaide hij zijn hoofd richting het meisje. "Ja." zei hij wat droog terug, waarna hij zijn mondhoek met moeite ietsjes omhoog trok en hen wat onhandig een 'vriendelijk' knikje gaf. Hij liep daarna door, richting zijn aangewezen kluisje, daar liet hij zonder er bij na te denken zijn boeken vallen, wat nogal een knal veroorzaakte. Maar omdat hij het zelf niet echt merkte dat hij waarschijnlijk nogal veel aandacht trok ging hij gewoon verder zijn kluisje open te doen en propte hier uiteindelijk zijn boeken in. Daanra liet hij zich met een diepe zucht op een bankje vallen, natuuurlijk rook hij de scherpe geur van een vampier, maar die geur was overal en het was moeilijk in te schatten bij wie welke geur hoorde. Wat onderzoekend keek hij rond, tot zijn blik op het meisje met paarsig haar tegenover hem viel.
Profiel bekijken
Kyona

Kyona

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimema apr 18, 2011 8:55 am

Ze zag dat de jongen op een bankje was gaan zitten. Ze kende de jongen niet dus het was wel zeker een nieuweling. Ze had hem hier nog nooit zien rondlopen en ze kende wel bijna iedereen van de school en iedereen van de school kende haar. Ze nam haar tas en liep naar het bankje toe. Ze ging naast hem zitten en keek recht vooruit. Naar niets te staren. Een leerling kwam voorbijgelopen en bekeek hun. Ze fronste haar wenkbrauwen en zei sissend :'Heb ik iets van je aan?!'. Ze haatte het als mensen haar bekeken terwijl ze niets deed. Ze zat maar gewoon op een bankje, wat was daar zo speciaal aan. Okee, naast een jongen, maar die kende ze nog ineens niet. ' Hoi,Kyona. Jij?' Vroeg ze met een stem zonder toon. Ze ging zette haar tas wat dichter en nam haar gsm. Ze had een Samsung Marvel met een gouden randje. Niemand had zo'n gsm. Daarom vond iedereen hem zo onbekend. Ze sms'te naar een vriendin die waarschijnlijk ook niet in de les was. Ze had nu waarschijnlijk Natuurkunde, nou ja, wie spijbelt er nu niet met les natuurkunde. Ze kreeg 5 minuutjes later een smsje terug. Ze glimlachte en nam haar tekenblok. Ze begon eerst een hoofd van een paard te tekenen. Het lijf zag eruit als een draak en de staart was van een krokodil. De poten waren die van een kangeroe. Ze glimlachte hard en liet het zien aan de jongen naast haar. Ze draaide zich om naar de jongen en begon hem nauwkeurig te tekenen. Hij had blond haar en helder blauwe ogen. Ze verzonk bijna in zijn ogen. Ze keek terug naar haar tekening en begon aan de ogen. Dat vond ze best wel moeilijk. Ze moesten de juiste vorm hebben en dan nog gelijk zijn. Het lukte prima. Ze keek nog eens naar de jongen en vergeleek dan met haar tekening. Het leek wel op elkaar. Ze liet het zien aan hem en vroeg naar zijn mening
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimedi apr 19, 2011 12:17 am

Toen het meisje, waarvan bij nu duidelijk kon ruiken dat het een vampier was, naast hem kwam zitten deed hij zijn best te verbergen hoe ongemakkelijk hij zich nu eigenlijk voelde 'Hoi, Kyona.' stelde het meisje zich voor "Aangenaam." Kaito keek even vanaf zijn ooghoek naar haar en glimlachte lichtjes 'Jij?' "Mijn naam is Kaito." stelde hij zichzelf beleefd voor, maar daarna keek hij bijna direct weer met een strakke blik voor zich uit. Toen het meisje een tekening bijna in zijn gezicht duwde, trok hij eerst even zijn hoofd terug, maar keek er daarna wat onderzoekend naar, een paard, draak, staart, kangaroe ding... Oké, het meisje tegenover hem was iniederigeval erg creatief, maar meer kon hij er niet over zeggen "Leuk" zei hij wat kort, waarna hij zo onopvallend mogenlijk een stukje verder bij haar vandaan schoof. Daarna keek hij weer gewoon voor zich uit, keek iedereen die langs liep aan en snoof de geuren op, soms leken er hier meer vampieren dan mensen te zijn. Hij bleef gewoon naar voren staren, ookal kon hij voelen dat er naar hem gekeken werd door het meisje naast hem en probeerde te vergeten dat ze een vampier was. Opnieuw het tekenblok, maar dit keer was hij er op voorbereid en keek er gewoon even naar. Heel even was hij verbaasd van het talent van het meisje, de tekening leek precies, maar al snel ging dat over in een bedenkelijke blik, waarvan de gedachten bijna af te lezen waren. "Het is erg mooi en erg knap gedaan." begon hij wat twijfelend "Maar toch zou ik het de volgende keer liever weten voordat ik getekend word." daarna glimlachte hij gewoon even, maar hij stak daarna wat vragend zijn hand uit "Zou ik hem mogen hebben?"
Profiel bekijken
Kyona

Kyona

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimedi apr 19, 2011 8:53 am

Hij stelde zich voor als Kaito. Kyona rolde met haar ogen, de jongen was blijkbaar niet geïnteresseerd in de tekening van de mix dieren. Ze trok de tekenblok terug. Toen ze de andere tekening van hem liet zien was hij eerst positief, hij zei :'"Het is erg mooi en erg knap gedaan." Kyona glimlachte eventjes toen hij ook glimlachte. Ze stopte direct met glimlachen toen hij een beetje dom zei :'"Maar toch zou ik het de volgende keer liever weten voordat ik getekend word." . Nou, lekker dan. Dan deed zij eventjes vriendelijk ging hij wat onvriendelijk doen. Hij was erg asociaal. Ze rolde met haar ogen toen hij zijn hand vragend uitstak naar de tekening. Ze scheurde hard de tekening van de tekenblok en gooide hem zowat in zijn hand. Ze draaide zich om een keek naar een paar kinderen die stonden te praten. Ze deed haar haren achter haar oren en keek strak voor zich uit. Als hij asociaal ging doen ging zij ook asociaal doen. Ze sms'te nog eens naar haar vriendin. Die sms'te weer direct terug. Kyona keek even over haar schouder en keek toen snel terug naar voren. Ze had hier geen zin in en liep naar haar locker. Ze smeet haar boeken daarin en smeet het deurtje met een harde klap terug dicht. Ze nam haar mini-laptop en ging wat op youtube bekijken en dat soort dingen. Ze ging op de grond zitten en keek niet meer naar Kaito. De droge gast die ze zojuist had leren kennen en waarschijnlijk niet eens had willen kennen.

[inspiloos!!]
Profiel bekijken
Kaito

Kaito

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:16 pm

Toen Kyona de tekening hard uit het blok scheurde en in zijn handen gooide keek hij haar even vragend aan, maar ze had zich al met zijn rug naar hem omgedraaid. "Ik..." mompeld ehij wat stom, proberend te bedenken wat hij precies fout had gedaan, Hij keek wee rnaar de tkeneing in zijn hand, het was mooi, maar dat had hij toch ook al gezegd..? En dat tweede had hij er alleen aan toegevoegd uit waarschuwing dat ze er beter mee uit kon kijken.
"Kyona." mompelde hij toen ze op de grond dicht bij hem ging zitten, hij legde even zijn hand op haar schouder, iets wat voor hem héél vreemd voelde. "Ik ben echt blij met de tekening." gaf hij toe met een brede glimlach "Ik ga hem zo direct in mijn kluisje hangen." het was niet zijn bedoelign geweest haar te kwetsen en ookal had hij eigenlijk een hekel aan vampiers, hij wou geen vijanden hebben op deze school. Natuurlijk nam het compliment zijn botte opmerkingen niet weg "En die opmerking die ik net maakte..." kwam hij er op terug "Ik zei het alleen maar omdat ik bang was dat je het ook bij anderen zou doen en er zijn mensen die daar niet van houden en er extreem op zouden kunnen reageren." hij hoopte dat hij zich zo genoeg had verantwoord en haalde langzaam zijn hand van haar schouder af. "Sorry voor deze eerste, slechte indruk."
Profiel bekijken
Kyona

Kyona

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitimevr mei 13, 2011 9:53 am

Ze zat eventjes op de grond en zag dat Kaito naast haar ging zitten. Ze keek even over haar schouder naar hem. "Kyona." mompelde hij, '"Ik ben echt blij met de tekening.'' Hij legde zijn hand op haar schouder en vervolgde : "En die opmerking die ik net maakte... Ik zei het alleen maar omdat ik bang was dat je het ook bij anderen zou doen en er zijn mensen die daar niet van houden en er extreem op zouden kunnen reageren." Ze keek even naar achteren en draaide zich terug om. Misschien had ze niet zo fel moeten reageren, Kyona was vandaag een beetje in een erg slechte bui. Ze glimlachte en zei :' Sorry dat ik zo reageerde, had ik niet moeten doen.' Ze keek even in zijn ogen. Ze glimlachte opnieuw en zette haar mini-laptop af. Ze ging rechtstaan en stak een hand uit. Om te laten zien dat ze opnieuw wou beginnen en ook om hem recht te trekken van de grond. Tenminste als hij dat wou. Ze wachtte op een reactie en zo gauw dat hij rechtstond ging ze even wandelen door het schoolgebouw.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Again A Boring Day At School... [Open]   Again A Boring Day At School... [Open] Icon_minitime

Again A Boring Day At School... [Open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: School :: Schoolgebouw-
Ga naar: