Your Fate
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Swimming [open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimevr apr 15, 2011 9:29 am

[Srry kon geen beteren naam verzinnen]

Ze liep met haar rugzak op haar rug. Ze had een zonnebril op want ze kon niet tegen de zon want ze was dan ook natuurlijk een vampier. Een korte grijns versierde haar lippen toen ze binnen stond. Ze betaalde 10 euro en liep gelijk naar de kleedhokjes. Ze klede zich soepel om en trok haar bikini aan. Ze deed haar kleren weer in aar tas en liep verder. Toen ging ze zitten bij de bad rand ze keek rond. Ze zag veel jongens en meisjes. Ze was erg verlegen maar s'avonds als het s'nachts was niet meer. Maar ook overdag kon ze niet verlegen zijn maar dan moest ze een bepaalt bui hebben. Ze speelde met haar voeten in het water. Na enkele minuten sprong ze erin. Ze zwom een paar baantjes. Ze zag twee jongens op haar af komen, ze keek verast naar ze. De jongens grijnste en duuwde haar onderwater. Izumi had veel lessen in karate en judo gehad daar was ze erg goed in maar de jongens waren te sterk. Ze probeerde om lucht te happen als ze soms boven kwam. Ze zag soms dat mensen naar haar keken maar niemand greep in. De badmeester was er nu ook niet! Kon je geen slechter moment uit zoeken? Ze kwam regelmatig weer boven maar de jongens duuwde haar weer onderwater. Toen ze weer boven kwam riep ze "Help!" Maar al snel sloeg haar stem dicht toen hoorde je een soort piep stemmetje. Ze zocht naar iemand die ze kon vast pakken ze maaide door het water en ze had iemand vast. Ze trok eraan waardoor de jongen nog bozer werd. Izumi was niet super bang maar ze hoopte dat er iemand kwam. Of ze moest er zelf weer iets aan proberen te doen. Ze sloeg naar de jongens toe maar het leek dat hij haar negeerde....
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimevr apr 15, 2011 6:54 pm

Niels trok zijn rugzak omhoog, hij had zich net omgekleed en ging nu zwemmen logisch in een zwembad. Hij kon goed zwemmen en had zwem vaardigheid E behaald. Niels liep verder en zag wat kinderen vallen maar die werden al geholpen. Hij schudde zijn hoofd, al die kinderen moesten altijd maar rennen en niet uitkijken. Niels liep rustig verder en keek wat rond, opeens zag hij in de verte twee jongens die een vreemd meisje in het water duwde, en ze hielden haar maar onder water. Niels schudde zijn hoofd en ging er rustig op af, toen pakte hij de twee jongens snel in de houtgreep en gooide ze onder water. Daarna dook Niels het water in. Hij hapte naar adem en ging daarna onder water. Zo snel als hij kon zwom hij naar het meisje toe. Hij dook weer onder water en pakte het meisje vast bij haar buik, soepel en gemakkelijk tilde hij haar op de kant. Hij vroeg even later rustig: ''Gaat het??''

[Sorry voor kortheid maar ik moe naar paardrijden]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimevr apr 15, 2011 8:04 pm

Izumi pakte de jongen bij zijn haar en trok hem vervolgens omlaag om zichzelf omhoog te trekken. Ze zag dat een onbekende jonge naar haar toe kwam en de anderen onderwater diewde. Ze voelde hoe ze soepel werd opgetild en op de kant werd gezet. 'Gaat het??' Hoorde ze de onbekende jongen zeggen tegen haar. "Ja het gaat wel, dankjewel dat je me hielp." Zij ze vriendelijk en charmant. "Oh, trouwens ik heet Izumi en wie ben jij?" Zij ze rustig maar altijd met een verborgen kille ondertoon. Ze liet een korte blik over hem heen glijden. Hij was wel mooi dat moest ze toegeven. Het kon haar niet verbazen als het de populere jonge was van zijn school. Izumi zat op een nieuwe school en ze kende er nog niemand op misschien hji zat ook op die school maar dat wist ze nog niet. Ze zag duidelijk aan hem dat het een vampier was dat gokte ze. Ze was er zelf ook een.

[Geeft niet ik heb ook een flutpostje noes ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimeza apr 16, 2011 2:44 am

Niels keek nog even naar de jongens die onder water zaten, maar die kwamen al boven water. En probeerde Niels onder water te duwen, Niels drukte zich handig op aan de rand van het zwembad en schopte met zijn voet raak in het gezicht van een van de twee jongens die snel wegvluchtte. Hij keek hun vals en kil na en zei terwijl hij zijn blik nog steeds op de twee jongens had gericht: ''Zo, van die zijn we ook af.'' Daarna klom hij soepeltjes op de rand van het zwembad, en ging met zijn voeten in het water. Daarna keek hij naar Izumi en zei: ''Dat is fijn om te horen, en geen dank hoor.'' Niels knikte even en vervolgde zijn blik weer op Izumi hij bekeek haar even. Het was een vampier gokte hij, die geur die was anders dan die van mensen, de geur was sterk en geassencieerd. Niels keek heel even vooruit maar vervolgde zijn blik weer op Izumi en zei: ''Ik heet Niels.'' Dat waren zijn enige drie woorden, die rustig waren maar met kille ondertoon die meestal wel te horen was net als nu. Niels stond op en dook behendig het water in, hij dook ver weg en bleef lang onder water. Daarna kwam hij weer boven water en zwom snel en soepel naar Izumi. Niels knikte even naar haar en wachtte geduldig op antwoord van Izumi.

[Ik ook best wel hoor Wink]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimeza apr 16, 2011 7:26 am

Izumi keek naar de jongens die eerst probeerde Niels te pakken. Ze zag hij Niels die jongens pakte waarna de onbekende jongens vluchtte. Een sierlijke grijns versierde haar lippen ze grinnikte kort. "Aangenaam" Zij ze kortaf met een kille ondertoon. Haar voeten zaten in het water, ze speelde wat met het water met haar voeten. Ze zag hoe Niels in het water sprong en ongeveer 5 meter verder kwam hij weer boven. Ze zag duidelijk een hoge vaardigheid in zwemmen dat kon ze wel zien. Ze glimlachte kort naar hem waarna ze kort zuchtte. "Ben jij soms een vampier?" Vroeg ze kortaf maar met een kille maar charmante ondertoon in haar stem. Haar ogen twinkelde. Het was misschien een domme vraag van haar misschien was het niet zo dan was het een mens. Dat zou echt een blunder zijn. Ze gooide haar haren naar achteren en stond soepel op. Ze sprong in het water en zwom een paar rondjes... Daarna tilde ze zich weer soepel op de kant. Ze liet nogmaals een korte blik over hem heen glijden en wachtte af wat hij zou zeggen.

[Mhaha ben echt inspiloos in het zwembad Yeay Hopelijk kan je er iets mee Lief ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimeza apr 16, 2011 9:42 am

Niels keek toe hoe Izumi een sierlijke grijns rond haar lippen toverde, hij knikte. Hier kon hij niks op antwoorden hij praatte niet veel maar ook niet heel weinig. Niels schudde zijn hoofd en ging even onderwater, zo zwom hij netjes grote rondjes en kwam hij weer boven water. Het water was helder, en je kon de bodem zelfs een beetje zien. Hij vervolgde zijn blik op Izumi en zei: Ja, ik ben ook een vampier. Jij zeker ook?'' Niels zei het zacht met een kille ondertoon en was dicht bij Izumi hij moest wel niemand mocht van hun bestaan afweten, hij rook de geur van de vampier. Niels klom handig op de rand en speelde wat met zijn voeten in het water. Hij liet zijn blik vervolgens langzaam over Izumi glijden. Niels rook de geur sterk, het was zeker de geur van een vampier. Maar wat nou als ze gewoon vaak onwetend tussen de vampieren was? Dan had hij de meest domme vraag ooit gesteld, maar zij vroeg het toch ook aan hem? Niels schudde zijn hoofd weer tolde zijn hoofd van de duizenden vragen, die hij maar in zijn achterhoofd stopte achter het antwoord zal hij snel genoeg komen.

[Mwuhahah! Me to! Ik hoop dat jij hier wat mee kunt.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimeza apr 16, 2011 10:45 pm

Izumi zweeg, ze wist niks te zeggen. Dat had ze wel vaker als ze een nieuw iemand ontmoete. Ze was dat een super klein beetje verlegen. Als Izumi iemand kende en haar/hem karakter kende enzo, kon ze veel vertellen. Maar ook niet te veel natuurlijk omdat ze zelf een vampier was. "Ja, ik ben ook een vampier." Zij ze zacht met een kille ondertoon. De kille ondertoon had ze altijd okal was ze goed bevriend met iemand. Ze zij 'vampier' zacht zodat alleen Niels het kon horen. Anderes keken de anderen mensen best gek op als ze zelf gewoon een normale mens was. Izumi speelde met haar benen in het water. Ze kreeg het snel koud omdat ze er nu uit was alleen haar voeten natuurlijk niet. Ze zag enkele jongens rennen die vervolgens vielen op de grond. Ze dacht. Dat is niet handig je kan al snel voorspellen dat hij zal vallen als hij gaat rennen hier. Het was wel een beetje gek om een dood gewonen vampier te zijn maar je kon er niks aan doen. Izumi vond het best wel leuk maar s'nachts krijgt ze erg dorst en pomt haar adreline door haar bloedvaten. Ze word dan een echte vampier. Ze wachtte af op Niels zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 2:50 am

Niels knikte aandachtig, een echte prater was hij niet. Oke, hij praatte niet weinig. Maar hij was zeker niet iemand die aan een stuk door ratelde, bij wijs van spreken. Niels knikte nogmaals en zei: ''Oke.'' Hij dacht aan alles wat hij over vampieren wist, en een ding wist hij nu en had hij altijd al geweten. Er waren weinig vampieren, maar die wijsheid leek wel ten einde van zijn latijn te zijn. Die wijsheid werd een leugen een grote leugen leek wel, er kwamen steeds meer vampiers. Alsof er een aanval werd gepleegd zo leek het wel. Niels ging rustig het water in, de warmte pompte door zijn bloedvaten. Hij had het niet koud, maar in het water was het fijner. Dan dacht hij niet aan van alles en nog wat, nee dan was hij in het water. Waar dacht hij in het water eigenlijk aan? Nu waar hij in het water aandacht. Maar normaal, normaal dacht hij nergens aan. Hij zwom gewoon en deed zijn eigen ding terwijl de warmte door zijn bloedvaten stroomde. Niels keek naar Izumi, en zei rustig: ''Hoe oud ben je eigenlijk?'' Wat een domme vraag dacht hij. Maar hij moest wel, zo'n stilte was ook een beetje ongemakkelijk. Hij wachtte geduldig op antwoord en schatte Izumi zo rond de 15/16.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:58 am

Izumi was zeker geen prater het voelde een beetje ongemakkelijk het was stil. Alleen hoorde je gillende kinderen die rende en mensen die praten. "Ik ben 16 en jij?" Vroeg ze aardig met een charmante maar kille ondertoon. Ze glimlachte en zij "Vind je het leuk om een vampier te zijn eigenlijk?" Zij ze rustig met een aardige stem. Izumi vondt het wel erg leuk maar de ene kant was het best ook weer lastig. Ze zuchtte zacht. Ze had een nare verleden gehad, maarja daar had ze veel van geleerd en nu was ze erg sterk en hard. Ze liet zich niet zo snel meer iemand over haar heen lopen dat zeker niet. Ze was benieuwd wat Niels van haar vondt maarja dat kon je niet 1 2 3 zeggen natuurlijk het zal dan ook vast gek en dom overkomen dus dat deed ze liever nu niet. Ze had een gek gevoel in haar buik die gevoel kende ze niet maar ze wist ook niet echt wat. Ze dacht dat het een krampje was dat zo wel weer over ging gaan. "Trouwens op welke school zit je? Ik ben nieuw en zit net op een nieuwe school." Zij ze vervolgens met een kille ondertoon maar wel aardig. Ze had veel vriendinnen kwijt geraakt waardoor wist ze niet ineens waren ze allenmaal weg en vluchtte voor d'r zeker omdat ze begonnen achter te komen dat ze een vampier was. Izumi vond muziek erg leuk dus speelde ze gitaar drumstel en luisterde ze vaak muziek via haar Ipod. Ze wist nog niet wat Niels leuk vond maar misschien zal ze er nog achter komen en dan zal ze misschien haar passie vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:12 am

Niels stond op de bodem van het zwem bad. Hij keek naar Izumi en zei rustig: ''Ik ben ook 16'' Hij laste even een korte pauze in en zei daarna rustig, met de altijd blijvende kille ondertoon: ''Jawel, maar soms is het lastig, als iemand bijvoorbeeld bloed. Of s'avonds in de nacht.'' Hij meende het echt, hij vond het leuk om doodnormaal een vampier te zijn, alsof het niks bijzonders is. Maar toch het was ook wel lastig, als iemand bloedde dan pompte de adrenaline door zijn aderen. Drong de geur van ijzersterk bloed tot zich door, en s'nachts tja s'nachts. S'nachts was hij een ware vampier, dan kon je zijn scherpe hoektanden goed zien. En kregen zijn altijd zo'n hemelsblauwe ogen, een rode gloed erin. Hij glimlachte even naar Izumi, waardoor zijn messcherpe hoektanden goed zien baar werden. Daarna knikte hij en zei: ''Ik zit op de enige school hier in de buurt. En daar zit jij waarschijnlijk ook op.'' Niels keek rond, hij praatte zacht, niemand hoefde te weten dat ze vampiers waren. Hij keek naar de gillende kinderen, die alleen maar vielen. En de pratende mensen, die blijkbaar te dom waren om ook maar er bij na te denken dat mensen hier rust willen. Maar eigenlijk was het ook wel fijn, zo kon hij ongemerkt met Izumi praatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:32 am

Izumi glimlachte kort. Haar helderen groenen ogen gleden even over het water heen. Ze zag er veel ouderen zwemmen en natuurlijk ook kleinen kinderen. "Grappig we zijn even oud." Zij ze vriendelijk met een kille stem in haar ondertoon. "Ja dat heb ik juist ook, als ik bloed ruik of zie gaat mijn adrenaline sneller pompen." Zij ze zacht maar wel duidelijk te horen voor Niels. Ze had liever niet dat iemand anders haar zo hoorde over vampiers enzo. Die zal zich dood schrikken en misschien weg rennen en dan alles vertellen aan iedereen, nee dat wou ze liever echt niet. "Heb je misschien ook hobby's?" Vroeg ze kortaf met een kille ondertoon in haar stem. Langzamerhand kreeg ze meer zelfvertrouwen en voelde ze zich meer op haar gemak bij hem. Dat had ze altijd bij iedereen in het begin was ze een beetje schuw enzo, dan wou ze eerst weten wat zijn/haar karakter was. Ze deed haar haar naar achteren toe en snoof kort. Ze had een klein gevoel dat ze niet bij anderen had dat vond ze best gek opzich ze kon er niks aan doen ze wist ook niet wat het betekende verder wachtte ze af wat er ging gebeuren en zijn reactie natuurlijk.


(Sorry voor korte post moet nu namelijk weg. Hopelijk kan je er iets mee Lief )
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:01 am

Niels zijn blik kruiste die van Izumi, hij voelde een gevoel in zijn buik. Die hij nog nooit had gevoeld, vast een rare kramp. Maar toch het was anders dan een kramp dat zeker weten. Hij schudde zijn hoofd en keek even naar de ouderen die baantjes trokken. Daarna keek hij weer naar Izumi en zei: ''Ja best grappig. Dat is bij mij dus precies hetzelfde.'' Niels begon net iets meer te praten, dat was omdat hij zich nu meer op zijn gemak voelde. Hij was zeker niet echt een grote prater, maar als hij zich op zijn gemak voelde praatte hij wel wat meer. Maar nu praatte hij met een vampier dat was zeker, het was anders om met een soort gelijke te praten. Hij keek weer naar Izumi en zei aandachtig maar toch kil: ''Of ik nog hobby's heb? Ja, ik vind zwemmen erg leuk. En freestyle doe ik graag. En jij?'' Zijn adem stokte toen er iemand langs kwam zwemmen had diegene hun gehoord. Blijkbaar niet, want hij zwom gewoon door. Niels keek Izumi weer aan en wachtte geduldig op antwoord. Hij was wel benieuwd wat zij leuk vond.

[Sorry voor enorme kortheid, maar moet nu gaan.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izumi

Izumi


Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe ever

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimema apr 18, 2011 6:49 am

Izumi knikte aandachtig. "Grappig" Zij ze kortaf maar vriendelijk moet een kille stem in haar ondertoon. Ze keek wat rond. Ze zag veel mensen zwemmen. Niels leek er ook gevoel voor te hebben 'zwemmen' Izumi kon zelf niet goed zwemmen. Maarja ze was meer fan van muziek. Ze luisterde veel japanse muziek, dat vond ze echt geweldig. Maar wat anderen voor haar vonden? Nee die vonden dat niet mooi ze hate het zelfs. Dus Izumi vertelde dat liever niet aan anderen. Ze vertelde alleen dat ze van muziek hield en mischien vetelde ze wel eens een keer dat ze van japanse muziek hield. Izumi houdt ook erg van pop muziek maar dan wat minder. Ze wierp haar blik weer naar Niels toe. "Zwemmen? Ja dat dacht ik al van je. Ik hou erg van muziek ik luister er erg vaak naar ik speel ook gitaar en drummen. Ik zou graag een band beginnen maar dat lukt me volgens mij niet." Zij ze kil maar vriendelijk. Ze wierp een ijzige blik op een jonge die voorbij zwemde. Hij had toch hun niet gehoord? Nee hij zwemde door. Izumi was zelf erg kil enzo maar bij anderen bekende was ze dat niet echt. Soms wel natuurlijk. Ze wachtte verder alles af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Aantal berichten : 181

Character sheet
Leeftijd: 16
Ras: Vampier
Lover: Maybe you are the one!

Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitimedi apr 19, 2011 7:33 am

Niels luisterde aandachtig hoe Izumi haar ene woordje uitbracht, Grappig, dat was het woordje dat ze zij. Het kleine woordje dat je vaak in je leven gebruikten, het kleine woordje dat veel uitmaakt zonder dat woordje is er niks grappig's meer. Niels keek Izumi aan en knikte, ja zwemmen veel mensen dachten al dat hij van zwemmen hield. Hij glimlachte even en zei: ''Ja veel mensen denken dat ik van zwemmen hou. En ja muziek vind ik ook wel leuk. Grappig dat je een bandje wilt oprichten.'' Hij knikte even naar Izumi en mompelde: ''Ja Muziek, ja.'' Waarschijnlijk hoorde Izumi het niet, maar Niels zelf wel natuurlijk. Zijn blik gleed over het zwembad, hij hoorde de wind een beetje suizen over de golfjes, en de mensen praten de kinderen gilde. Het leek wel een grote apenkooi hier in het zwembad. Niels zijn blik gleed over de zwemmende mensen, hier en daar doken ze even onder water maar kwamen snel weer naar boven. De kinderen die duik stokjes opdoken, ze racete in het water. Ja zo was hij vroeger ook geweest.


Het was een warme dag, en Niels en zijn ouders gingen naar het zwembad. Het was perfect geweest, er was nauwelijks een kip. En zijn ouders hadden een goed plekje gevonden. Niels had gezwommen, alsof zijn leven er van af hing. Hij deed een duikbril op en ging achter de duikstokjes aan, hij dook en dook. Terwijl hij zwom en speelde spelletjes in het water met zijn vader, zo speelde ze over met een bal. Lagen ze op een paar mega matten en doken er van af. Alles was zo perfect, Niels had het zwembad toen alleen voor zich zelf en zijn ouders.

Niels keek glimlachend rond in het zwembad, maar aan al dat leuke kwam ook een einde een verdrietig einde. Niels schudde even bedroefd zijn hoofd en dacht na, hij dacht na over dat bedroefde einde.

Niels speelde nog steeds vrolijk met zijn vader, ze zaten nu een ijsje te eten, zo zou Niels met zijn vader een wedstrijd zwemmen houden. Niels kon al erg snel zwemmen maar zijn vader was sneller. Ze hadden hun ijsje op, en Niels ging snel het water in. Ondertussen kwam zijn vader er al aan, zijn moeder was ook het water in gegaan. ''Drie, twee, een go!'' Had zijn moeder geroepen, ze zwommen. Zwommen alsof hun leven er van af hing, maar toen gebeurde het. Zijn vader hij ging onder water, opeens zomaar uit het niets. Hij kwam ook niet meer bovenwater, snel zwommen Niels en zijn moeder er naar toe. Maar zijn vader was vergaan voorgoed vergaan, Ze tilde hem uit het water en er kwam een ambulance die zei dat hij was overleden. Niels wou het niet geloven en schreeuwde tegen de dokters, hij schold zijn eigen moeder uit en rende hard weg. Maar toen hij terug wou gaan was zijn moeder ook weg, de dokters kwamen het nieuws brengen dat ook die was overleden, het was de ergste dag van zijn leven. Nee! Dat is niet waar! Jullie liegen, jullie liegen! Het kan niet! Het kan gewoon niet! Jullie mogen dood! Jullie mogen dood!'' Schreeuwde hij keihard tegen de dokters, daarna rende hij weg. En verdween uit het zicht. Toen hij uit het zicht was knielde hij neer en barstte in tranen uit op de grond.

Niels had tranen in zijn ogen, sinds dien was hij nooit meer in het zwembad geweest. Maar nu wel nu was hij er weer en het was perfect net als vroeger. Hij schudde zijn hoofd en keek naar Izumi terwijl hij nog steeds op antwoord wachtte.

[Inspi! LAALAA]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Swimming [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming [open]   Swimming [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Swimming [open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just swimming
» Meeting You... [Open]
» Not good [open]
» Again an ordinary day. [open]
» Zoetigheid en kattekwaad. [ Open! ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Your Fate :: School :: Schoolzwembad-
Ga naar: